کنترل مزاحمت‌های تلفنی راحت است

وزیر اسبق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کنترل مزاحمت های تلفنی که از سوی برخی مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه انجام می شود، از لحاظ فنی برای سازمان تنظیم مقررات اقدام راحتی است، اعلام کرد: اگر دراین خصوص تا کنون حرکت جدی صورت نگرفته به مسائل اجرایی بر می گردد.
احمد معتمدی در گفت وگو با موبنا با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد اپراتورهای تلفن همراه وظیفه سازمان تنظیم مقررات است، اظهار داشت: رگولاتوری اگر بخواهد این نوع مشکلات را کنترل کند، به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه پدیده مزاحمت های تلفنی در اپراتور اول کاملا کنترل شده است، خاطر نشان کرد: این امر نشان می دهد که مزاحمت های تلفنی مشترکان اپراتور ایرانی- خارجی – ام .تی . ان ایرانسل نیز به راحتی قابل کنترل است.
وی با تاکید بر اینکه کنترل فنی مزاحمت های تلفنی که از طریق برخی سیمکارت های تلفن همراه انجام می شود،حرکت دشواری نیست، ادامه داد:اگر دراین خصوص تا کنون اقدامی جدی صورت نگرفته، به مسائل اجرایی بر می گردد .
اگرچه مدیرعامل اپراتور دوم مدعی است که در شبکه این اپراتور هیچ سیمکارت بدون هویتی وجود ندارد، ولی حجم بالای شکایات مردمی از مزاحمت های تلفنی دارندگان سیمکارت ایرانسل- ام تی ان حاکی از این موضوع است که با وجود هویت دار بودن سیمکارت های اپراتور دوم احتمالا این حجم بالای مزاحمت ها از سوی مشترکانی صورت می گیرد که سیمکارت به نام خودشان در شبکه ثبت نشده و این موضوع حاکی از نابسامانی مدیریت مشترکان از سوی مدیران اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل است.

iTanalyze.ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سام:

    توسط شماره های ایرانسل زیر بطور روزانه مورد فحاشد وبی حرمتی واقع میشوم .شماره من همراه اول است سه چهار بار برگه شکایت برای آن در مراکز همراه اول پر کرده وتحویل داده ام اما طرف هنوز همان شماره ها را دارد . الان یک سال است که این مزاحمت ادامه دارد .برای شکایت از طریق مراجع قضایی اقدام کردم جریان آن آنچنان وقت بر وخسته کننده است که هر کسی را خسته میکنداز طرفی من تا این سن ۵۰ سال پایم به کلانتری ودادگاه نرسیده
    دیگر میخواخه دنبال مطبوعات بروم.
    ایرانسل به پشتیبان ارازل واوباش ودیوانه ها تبدیل شده دیگر شده من که دیگر به هیچ شماره ایران سل(اوباش سل) پاسخ نمی دهم چرا در این مملکت هیچ کس پاسخ گو نیست
    من فکر میکنم که برای مقابله با این موضوع باید همانطور که شرایط من را وادار میکند باید بجای رفتن سمت قانون بهتر است چند نفر از مشترکین اوباش سل رابرای مقابله به مثل اجیر کرد چرا که قانون در این مورد جواب نمی دهد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.