کیفیت شیر کاهش می‌یابد

افشاری
کیفیت شیر کاهش می‌یابد

۱۰:۰۸ (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

پس از کش و قوس های فراوان بر سر تعیین قیمت شیر بنا به گفته مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس توافق صورت گرفته با اتحادیه دامداران و مواد لبنی قیمت شیر به نرخ اسفند ماه سال قبل بازگشت ،این تصمیم در حالی است که نمایندگان مجلس معتقدند با علوفه گران ،شیر بی کیفیت تولید و عرضه می شود.

محمد مهدی افشاری عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که قیمت علوفه دام گران باشد قیمت شیر افزایش می یابد.

این عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ، گفت: وقتی ذرت و جو ۴۱۰ تومان و سویا ۸۱۰ تومان باشد بر اساس کدام معادله و فرمولی قیمت شیر کاهش می یابد؟

نماینده مردم داراب و ذرین دشت در ادامه اظهار داشت: اگر علوفه با قیمت های فوق ارایه شود گاوهای شیری به سمت کشتارگاهها روانه می شود.

قیمت شیر به نرخ اسفند ماه برگشت

 در این باره صدرالله دولت مدیر عامل پشتیبانی امور دام در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ، از توافق با اتحادیه دامداران و مواد لبنی برای کاهش قیمت شیر و بازگشت آن به ۶۳۰ تومان خبر داد.

وی افزود:دولت تعهد کرد با بازگشت قیمت شیر به میزان تولید به هر دامدارعلوفه ارزان تحویل دهد.

مدیر عامل پشتیبانی امور دام با تکذیب واردات قیمت شیر و مواد لبنی گفت:ذرت  وجو۴۱۰تومانی و سویا ۸۱۰ تومانی در تمام استانها توزیع شد و دامداران از امروز می توانند علوفه ارزان  مورد نیاز دامهایشان را تهیه کند.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.