با کیفیت‌ترین اتوبوس داخلی کدام است؟

در حالیکه در رده‌بندی اردیبهشت ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت تنها دو اتوبوس تولیدی کشور مورد بررسی قرار گرفته بود، در رده‌بندی خرداد ماه این شرکت نیز تنها کیفیت یک اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته است.
در رده‌بندی کیفی اتوبوس‌های داخلی در اردیبهشت ماه دو اتوبوس مورد بررسی قرار گرفتند و بر اساس آن اتوبوس بین شهری ولوو b9 رتبه اول و اتوبوس شهری آکیا رتبه دوم را در اختیار داشت.
اما در رده‌بندی خرداد ماه تنها اتوبوس بین شهری ولوو b9 (رانیران) مورد بررسی قرار گرفته که البته در بررسی اردیبهشت ماه نیز از بین دو اتوبوس مورد بررسی، رتبه نخست را در اختیار داشت.
این اتوبوس در خرداد ماه تا حدودی با رشد کیفی همراه بوده، به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۴۱٫۹ در اردیبهشت به ۴۱٫۳ در خرداد ماه کاهش یافته است. اتوبوس بین شهری ولوو b9 در بخش‌های تزئینات داخلی و خارجی، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بوده است.
در سال‌های اخیر به دلیل کاهش سفارشات سازمان‌های داخلی برای خرید اتوبوس‌های تولید داخل و از آن سو واردات این محصول به‌ویژه از چین، اتوبوس‌سازان داخلی با کاهش قابل توجه در تولید این محصول مواجه بوده‌اند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انجمن های تخصصی فلش خور – تمامی انجمن‌ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.