کیف قاپ تحت تعقیب توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد

۳۱فروردین۱۳،

سرهنگ حسین اسماعیل زاده صبح امروز از شناسایی یک سارق کیف قاپ در خیابان ” سهروردی شمالی ” ‌خبر داد و افزود : از متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ حسین اسماعیل زاده رییس کلانتری ۱۰۴ ” عباس آباد ”    در بیان اینکه راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان در این منطقه دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی منطق جرم خیز آغاز کردند ،گفت: عصر روز قبل دوشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان ” سهروردی شمالی ” محدوده عباس آباد بودند که به فردی که در حال وارسی کیف زنانه ای بود ، مشکوک شدند. 
اسماعیل زاده ادامه داد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او نزدیک شدند اما متهم به محض ملاحظه پلیس کیف را رها کرده فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد. 
وی افزود: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد ،که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند او را در یکی از کوچه های فرعی دستگیر کنند.
کلانتر ۱۰۴عنوان داشت : در بازرسی از وسایل متهم که ” محمد” نام داشت ۶ دستگاه تلفن همراه،دو عینک آفتابی،۱۷۴ هزار تومان وجه نقد،یک قبضه چاقو،سه عدد کلید موتورسیکلت ،یک کارت سوخت و دو عابر بانک با مشخصات مختلف کشف شد. 
سرهنگ اسماعیل زاده ،در پایان تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مشکوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند،با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت که طی آن مشخص شد او سابقه دار است و مدتی است تحت تعقیب پلیس می باشد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.