کی می‌خواد مالیات بپردازد؟!

۳۰م دیماه ،

جام جم آنلاین: برنامه موفق تلویزیونی آمیتاب باچان به نام «کی می‌خواد پولدار بشه؟» برای این بازیگر قدیمی بالیوودی سبب دردسر شده است. این برنامه مسابقه هوش تلویزیونی- که در فاصله سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ روی آنتن تلویزیون هند رفت- آمیتاب باچان را بدهکار اداره مالیات کشور کرده است.

اداره مالیات هند با انتشار یافتن یک متن رسمی اعلام کرد این بازیگر شصت و هشت ساله هندی حدود دو کرور به این اداره بدهکار است.

به گفته مسوولان اداره مالیات، باچان هنوز مالیات مربوط به سود و درآمد خود را از این برنامه پربیننده تلویزیونی نپرداخته و به بهانه‌های مختلف از پرداخت آن سر باز زده است.

در همین ارتباط، دادگاه عالی هند برای آمیتاب باچان یک نامه رسمی فرستاده و از او خواسته هر چه زودتر، مبلغ مورد نظر را ـ که رقم بسیار بالایی است ـ ‌به اداره مالیات کشور بدهد.

آمیتاب باچان، ماه جولای قبل‌ نامه‌ای برای دادگاه عالی مومبای نوشت و در آن اعلام کرد این رقم غیرواقعی است و او نباید چنین مالیات سنگینی را بپردازد.

وکیل این بازیگر گفته باچان مخالف پرداخت مالیات به اداره مالیات نیست، ولی درآمد او از برنامه تلویزیونی ‌کی می‌خواد پولدار بشه؟‌ آنقدر نبوده که او برایش چنین مالیات سنگینی بپردازد.

در حالی که خبر درگیری و اختلاف آمیتاب باچان و اداره مالیات هند به صورت تیتر اول رسانه‌ای در این کشور آسیایی درآمده، باچان تلاش دارد این مشکل را دور از چشم خبرنگاران کنجکاو حل کند.

برنامه مسابقه هوش تلویزیونی کی می‌خواد پولدار بشه؟ در زمان پخش خود‌ به پر بیننده‌ترین مجموعه تلویویزنی کل تاریخ رسانه تلویزیون هند تبدیل شد و درآمد بالایی برای آمیتاب باچان آورد.

این برنامه که هفته‌ای سه روز پخش می‌شد، آمیتاب باچان را در نقش یک مجری تلویزیونی داشت که شرکت ‌کنندگان برنامه را سوال پیچ می‌کرد و نفر برنده، مبلغ کلانی جایزه می‌گرفت. (جام جم – ضمیمه قاب کوچک)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.