لاریجانی: گفتار غربی‌ها در برخورد با مسایل هسته‌ای ایران متناقض است/ دشمنان عملیاتی از پیش طراحی شده را دنبال می‌کنند

ˈعلی لاریجانیˈ ظهر چهارشنبه در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران ، افزود: هجمه رسانه ای دشمن علیه نظام، عملیات طراحی شده هدفداری و وظیفه ملت و مسوولان در این مقطع زمانیف ادامه حرکت حماسی شهداست.

وی اضافه کرد: دشمنان عناد و کینه با ملت ایران را پای موضوعات صلح آمیز هسته ای کشور گذاشته اند و این مهم از تفاوت موضع گیری آنان در مذاکرات رسمی و سوگیری متفاوت رسانه ای مشهود است.

 براساس گزارش ایسنا، لاریجانی با اشاره به توطیه‌های مختلف دشمنان علیه ایران و اسلام، به رفتارهای متناقض غرب در برخورد با مسایل هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: حرف‌های آنها در رسانه‌ها با حرف‌هایشان در مذاکرات متفاوت است.

لاریجانی تصریح کرد: دغدغه آنها مسیله هسته‌ای ایران نیست آنچه آنها در نظر دارند استفاده از ابزار رسانه برای ایجاد هراس و کاهش دادن ایستادگی و پایداری ملت ایران در این زمان حساس است.

 وی گفت: باید توجه داشت که دشمنان عملیاتی از پیش طراحی شده را دنبال می‌کنند، اما همانطور که شهدا ایستادگی کردند و این حرکت حماسی در کشور بوجود آمد مردم ایران باز هم ایستادگی خواهند کرد.

 لاریجانی افزود: برگزاری اینگونه کنگره‌ها می‌تواند ایستادگی ملت ایران را تقویت کند تا بتوانند از منافع خود صیانت کنند.

ایرنا هم به نقل از لاریجانی نوشت:هدف از سفر یکروزه خود به استان مرکزی شرکت در کنگره شهدای هسته ای کشور در شهرستان شازند است. وی گفت: برپایی این مراسم در تقویت روحیه و بیداری مردم در صیانت از منافع نظام اثرگذار است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شهدا حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه بزرگ نظام است.

/۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.