لازمه ارتقای پژوهش های حوزوی

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۰۵:۲۰:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

امکانات و بودجه مناسب؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون پژوهش مدرسه علمیه رودسر، گفت: یکی از خواسته‌های مهم ما برای رونق بخشیدن امر پژوهش از معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور، تخصیص امکانات و بودجه مناسب به حوزه های علمیه است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت الاسلام اسماعیل پور موسی، با اشاره به فعالیت‌های علمی- پژوهشی و فرهنگی صورت گرفته در مدرسه علمیه رودسر، اظهار داشت: فعالیت های مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) در جهت پاسخگویی به نیازهای پژوهشی و لبیک به منویات و خواسته های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید از حوزه های علمیه انجام می پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: به اذعان معاونت آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه استان گیلان ، مدرسه علمیه رودسر از سال ۹۰ تا کنون قوی ترین عملکرد را در خصوص مباحث علمی و پژوهشی از خود نشان داده است.
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) رودسر، تنظیم دقیق مباحثات روزانه طلاب، تسهیل تهیه کتب پژوهشی برای طلاب، ترغیب طلاب برای مقاله نویسی از طریق برگزاری دو کارگاه آموزشی در این زمینه و نیز تجلیل از طلاب پژوهش گر با برگزاری دو همایش بزرگ را از جمله کارهای ارزشمند انجام شده در حوزه معاونت پژوهش این مدرسه برشمرد.
وی با بیان اینکه مقالات پژوهشی که در سال جاری در قالب برگزاری همایش تجلیل از اساتید و طلاب برتر حوزه علمیه رودسر به دست ما رسیده است، رشد هفت برابری را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد، تصریح کرد: جدیت در کار، پی گیری مستمر و برنامه ریزی سه عامل اصلی توفیقات بدست آمده در زمینه کارهای پژوهشی مدرسه علمیه رودسر بوده است.
حجت الاسلام پورموسی در ادامه با اشاره به اینکه باید ضمن اعتماد به طلاب و استعداد های نهفته موجود در آن ها، آنها را برای دست یابی به موفقیت های علمی- پژوهشی راهنمایی، تشویق و حمایت کرد، ابراز داشت: ما طبق وظیفه ذاتی خود حتی یک لحظه از حرکت و کار برای رسیدن به اهداف مقدس حوزه باز نمی ایستیم.
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) در خاتمه تاکید کرد: یکی از خواسته ها و پیشنهادهای مهم ما برای رونق بخشیدن به امر پژوهش از معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور، ارائه امکانات و بودجه مناسب در این زمینه به حوزه های علمیه از جمله مدرسه علمیه رودسر است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۷۲۰۵۱۹۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.