لاله افتخاری: «فمینیسم» بیش از همه به زنان و دختران ظلم کرده است

eftekhari.jpg

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی ریحانه ویژه دختران و زنان دانشگاهی با حضور مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و جمعی از دانشگاهیان با معرفی برترین‌ها در شش بخش رقابتی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم، با بیان اینکه فمینیسم به عنوان فرهنگی که همه حقوق را به زن می‌دهد بیش از همه به زنان و دختران ظلم کرده است، گفت: فمنیسم، حقوقی را برای زنان متصور می‌شود که دسترسی به آنها ممکن نیست و از سوی دیگر با برداشتن همه مسوولیت‌ها از دوش زنان،‌ آنها را تا جایگاه یک کودک و یا یک مجنون تنزل می‌دهد.

وی با بیان اینکه جاهلیت مدرن و غرب، زنان را در قالب ابزاری در جهت منافع خود می‌خواهد، عنوان کرد: اسلام به زن هویت می‌دهد و در قبال مسوولیت‌ها و وظایفی که برای او درنظر می‌گیرد حقوق و امتیازاتی نیز برای زن قائل است.

وی به غلبه و برتری عاطفه در زنان نسبت به مردان اشاره کرد و گفت: همانگونه که وظیفه تامین معاش خانواده برعهده مردان گذاشته شده است زنان نیز در مقابل، عهده‌دار بار تربیتی، ایجاد آرامش در خانواده و تزریق انس و الفت، صبر و معرفت هستند.

افتخاری از حجاب و عفاف برای زنان و دختران به عنوان یک حق و کرامت یاد کرد و افزود: رعایت حجاب برای زنان یک تبعیض و تحمیل نیست بلکه یک پوشش مطابق با شان و جایگاه آنها برای محفوظ ماندنشان به شمار می‌آید.

وی نامگذاری روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان روز دختر در تقویم کشور را مایه افتخار و مباهات دختران خواند و گفت: دختران ما باید سعی کنند خودشان را در چارچوب این روز قرار دهند و در مسیر بصیرت افزایی، حجاب و عفاف، قیام بری احقاق حق و دفاع از ولایت، هجرت از محل نفاق و کفر به محل ایمن و هجرت از جهل به سمت آگاهی گام بردارند.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. منا:

    دقیقا فیمینیسم بیش از همه به زنان ظلم میکنه و من واقعا اثار مخربش رو دیدم . این فیمینیسم ها چون دیدین زن رو ازاد بزارن عقب موندن اومدن ایران رو هم عقب بندازن خدا لعنت کنه مردان بی غیرت و فیمینیستی . و خدا لعنت کرده مسئولینی که زنان را به جای مردان سر کار میبرن

    • داداشی:

      ایرانیها به دو دسته تقسیم میشن در این زمانه .. دسته ی اول ایرانیهایی هستند که مثل کیان ایرانی که ایرانی بود در زمان مختار شیعه ی واقعی هستند که به خونخواهی امام حسین برخاست و مغزشون واقعا مغزه و زرنگن و بافرهنگند فریب غرب زدگی رو نمیخورند و دسته دوم ایرانیهایی هستند که واقعا ساده لوح هستند و بدون تحقیق و بدون مطالعه بدون شعور فریب غرب زدگی و تهاجمات فرهنگی رو خوردند و واقعا ادمهای خنگی هستند و از ظاهرشون هم مشخصه . درود بر ایرانی اصیل درود بر کیان های ایرانی که واقعا زرنگند و فریب نمیخورند .

  2. یک پسر متمدن و روشنفکر:

    درود بر نسل متمدن و اصیل و باریشه خانمهای محجبه ی کامل چه چادری چه مانتویی ..خانمهای بدحجاب خانمهایی هستند که مغزشون توسط ماهواره مسخ شده و فریب خورند و با ننگ لباس غربیها به تن میکنند و دنباله روی غربیها و حیوانات برهنه هستند . چون ۱۶ قرن پیش که عصر جاهلیت بود جاهلانه خودنمایی میکنند .. این بدحجاب ها جاهلان امروزه هستند که پیامبر هم به ان اشاره کرده است . این دختران جاهلان غرب زده ی ساده لوح هستند . درود بر اصالت و فرهنگ فاخر ایرانیان متمدن حجاااااااااااااااب . لعنت خدا بر دل سیاه بی غیرتان و بدحجابان عقب مانده ی جاهل و غرب زده ..

    • علی:

      چادر علاوه بر اینکه لباس ملی اشراف زادگان ایران باستان بوده در زمان ما هم باز هم لباس ملی اشراف زادگانه .. شما ببینید الان قدرت ملت دست کیه ؟؟؟ دست رهبر و رییس جمهور و … خب خانمهای رییس جمهور و رهبر و نمایندگان مجلس و نیروهای زمینی و دریایی و هوایی و سپاه که همه خانمهای مردان قدرتمندند همه چادری هستند . پس هنوز هم چادر لباس ملی زنان اشراف زاده و زنان فهمیده و باسواد و خوددوسته ..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.