لاهوتی:خرید و فروش امتیاز مسکن مهر منع قانونی ندارد

سه شنبه ۲۷ تیر – ۱۱:۳۲:۱۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر کار بنگاه‌ها و رعایت نوبت واگذاری امتیاز مسکن مهر به متقاضیان، گفت: خرید و فروش امتیاز مسکن مهر در بنگاه‌ها منع قانونی ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مهرداد بائوج‌‌لاهوتی با اشاره به خرید ‌و فروش امتیاز مسکن‌ مهر در شهر جدید پردیس، اظهار کرد: این کار هیچ منع قانونی ندارد؛ چرا که این کار در بنگاه‌های معاملات ملکی صورت می‌گیرد و این بنگاه‌ها نیز تنها حلقه واسطه هستند.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقدام باعث کاهش بروکراسی‌های اداری می‌شود، افزود: وقت مردم نیز تلف نمی‌شود در واقع به گونه‌ای واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی است.
وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر کار بنگاه‌ها و رعایت نوبت واگذاری امتیاز مسکن مهر به متقاضیان ادامه داد: این تصور که تصور بنگاه‌های املاک نقش دلال را خواهند داشت، درست نیست، در حالی که کاری که دولت می‌کند به بنگاه‌ها و در همان چارچوب واگذار شده است.
در شهر جدید پردیس اخیرا بساط خرید‌وفروش امتیاز مسکن‌مهر به راه افتاده و گروهی دلال مدعی هستند می‌توانند امتیاز پروژه ۸۰ هزار واحدی را که با استقبال بی‌سابقه تهرانی‌ها طی دو ماه اخیر برای پیش‌خرید قانونی آن مواجه شد، به راحتی و بدون رعایت صف و نوبت، به متقاضیان بفروشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۷۱۱۳۲۱۵۴۱۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.