لبنان موضع‌گیری قاطع اتحادیه عرب دربارهٔ حمله به سوریه را خواستار شد

۱۵اردیبهشت،

alnashre1.jpg

وزیر امور خارجه لبنان با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات نظامی سوریه از اتحادیه عرب خواست تا موضعی قاطع در برابر این تجاوز اتخاذ کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، عدنان منصور، وزیر امور خارجه دولت موقت لبنان حمله اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مرکز تحقیقات نظامی در حومه دمشق را به شدت محکوم کرد و از سکوت اتحادیه عرب ابراز تعجب کرد.

وی گفت: اسرائیل در حال زمینه‌سازی برای آغاز جنگی بزرگ در منطقه است و می‌خواهد تمامی منطقه را به آشوب بکشد.

عدنان منصور از اتحادیه عرب خواست تا موضعی قاطع برای رویارویی با اینگونه اقدامات اسرائیل اتخاذ کند چرا که به عقیده وی تل‌آویو تنها به حمله علیه سوریه قانع نخواهد شد.

وزیر امور خارجه لبنان همچنین اعلام کرد: ارتش اسرائیل در مرز لبنان تحرکات نظامی خود را افزایش داده‌ که این امر سبب ایجاد نگرانی‌های در لبنان شده است.

از سوی دیگر، منابع نظامی لبنان اعلام کردند، ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با هرگونه پاسخ احتمالی سوریه، بالاترین سطح آماده باش اعلام کرده است.

بنا به نقل از این منابع، ارتش لبنان و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان(یونیفل) نیز به طور گسترده فعالیت‌های ارتش رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.