لزوم افزایش کیفیت نان/


لزوم افزایش کیفیت نان/

۱۷:۱۹ (جمعه ۲۶ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

فرماندار قدس بر لزوم افزایش کیفیت نان در این شهرستان خبر داد و گفت: با تشکیل تیم نظارتی ویژه بر فعالیت خبازان شهرستان نظارت می شود.

علی جهانبخشی با اشاره برگزاری جلسه شورای هماهنگی گندم،‌ آرد و نان شهرستان قدس بر لزوم توجه و تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت نان تولیدی و ضرورت رعایت اصل صرفه جویی در مصرف تاکید و به اثرات مثبت قانون هدفمندسازی یارانه بر نحوه مصرف نان در میان اقشار مختلف جامعه اشاره کرد.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به ابلاغ نرخ انوع نان سنتی به اتحادیه نانوایان جهت اعلام و نصب در تمامی واحدهای زیرمجموعه در سطح شهرستان اقدامات لازم ر انجام دهد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه اصلاح قیمتهای مزبور در راستای واقعی شدن شرایط بازار و بهبود کیفیت نان صورت گرفته است، مقرر شد کمیته ای با محوریت فرمانداری و با عضویت مجمع امور صنفی، اتحادیه نانوایان و با مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با هدف نظارت دقیق، مستمر و جدی این مهم تشکیل شود.

جهانبخشی با اشاره به قیمت جدید نان در این شهرستان اضافه کرد: بر اساس قیمتهای جدید نان سنگک با وزن ۶۰۰ گرم به قیمت ۵۵۰ تومان، نان بربری با وزن ۶۰۰ گرم به قیمت ۴۵۰ تومان، نان تافتون با وزن ۲۸۰ گرم به قیمت ۲۷۰ تومان و نان لواش با وزن ۱۷۰ گرم به قیمت ۱۵۰ تومان در تمامی واحدهای خبازی عرضه شود.

.

.

.

.

.

.مهر


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.