لزوم برخورد با کسانی که “خلاف فرمان رهبری” دم از رابطه با آمریکا می‌زنند

۲۵ام بهمن ،

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه ولایت‌فقیه فصل‌الخطاب در تمامی امور است گفت: چنانچه اشخاص بخواهند خلاف فرمان رهبر معظم انقلاب بحث برقراری رابطه با آمریکا را مطرح کنند لازم است با جدیت با آن‌ها برخورد شود.

“امیرعباس عبداللهی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد “بی‌فایده بودن رابطه با آمریکا” را از سیاست‌های کلی نظام خواند و اظهار داشت: دولت آمریکا با تز لیبرالی خود هیچ نقطه اشتراکی جهت برقراری رابطه با ایران اسلامی ندارد.

وی با اشاره به سیاست استعمارگری وسلطه‌طلب آمریکا در جهان گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور مستقلی است که امپریالیست بودن آمریکا را مطرح و با آن مبارزه می‌کند.
 
این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن نشان دهنده پایبندی آن‌ها به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ملت غیور ایران با گذشت ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مبارزه با آمریکا را سرلوحه سیاست خارجی کشور خود می‌دانند.
 
عبداللهی با بیان اینکه ولایت‌فقیه فصل‌الخطاب تمامی امور است افزود: لازم است با اشخاصی که بخواهند برخلاف فرمان رهبر معظم انقلاب بحث برقراری رابطه با آمریکا را مطرح کنند به شدت برخورد شود.
 
وی با اشاره به روح مبارزه‌طلب و ذهن با بصیرت ملت ایران گفت:  مشکلات اقتصادی و معیشتی اخیر هیچ تأثیری بر حس معنوی و اقتدار مردم ندارد چراکه مردم انقلابی از ارزش های خود دست بر نمی‌دارد .  
 
این استاد دانشگاه با اشاره به سکوت مجامع غربی در برابر اقتدار سیاسی ملت در راهپیمائی ۲۲ تصریح کرد: مردم ایران با تمام وجود آماده دفاع و فداکاری از آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب است.
 
عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: مردم غیور و شجاع ایران هیچگاه با آمریکای مستکبر سر یک سفره نمی‌نشیند چراکه خود دارای ولی ، مقتدا و شاخص است.

انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.