لزوم تشکیل کمیته بررسی کیفی هتلها برای میزبانی از سران عدم تعهد

رجبعلی خسروآبادی به خبرنگار مهر با بیان اینکه خدمات برخی از هتلها با سطح مقامات اجلاس همخوانی ندارد گفت: باید به مهمان ویژه دولتی خدمات جانبی داده شود اما همه هتلهای تهران طبیعتا این خدمات جانبی را ندارند بنابراین مهمانان این اجلاسها در رده های مختلفی قرار دارند که با توجه به آن رده، مکان اقامتشان نیز متفاوت است.

وی افزود: لازم است که هماهنگی های زیادی با بخش خصوصی درباره میزبانی از مهمانان اجلاس سران عدم تعهد انجام شود تا بخش خصوصی خود را برای اقامت و پذیرایی از مهمانان اجلاس آماده کند.

این کارشناس گردشگری گفت: با توجه به اینکه این اجلاس مهمانان زیادی خواهد داشت باید اطلاع رسانی شود که کدام هتلها می توانند مسافر عادی نیز بپذیرند چون بسیاری از مسافران ورودی به تهران، تجار و بازرگانان و کارمندانی هستند که حضورشان در این استان لازم است و باید اکنون از نحوه پذیرش و اشغال هتلهای تهران در شهریور ماه باخبر شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای میزبانی از مهمانان اجلاس از سوی هتلداران کمی دیر شده است گفت: با این حال از هم اکنون باید هتلداران تهرانی، اتاقها و کیفیت خدمات هتل خود را ارتقا دهند در این رابطه نیز متولیان دولتی می بایست تسهیلاتی را به بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهتر به مهمان ویژه کشور اختصاص دهند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.