لزوم معرفی فناوری‏های نوین گردشگری دنیا در نمایشگاه‌های داخلی این صنعت

۲۷م دیماه ،

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم معرفی فناوری‏های نوین و تکنولوژی روز دنیا در نمایشگاه‏های داخلی گردشگری تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی،اطلاع رسانی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری؛ «منوچهر جهانیان» در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در کیش با بیان این مطلب،افزود : نمایشگاه‏ها محلی برای عرضه محصولات و مقاصد گردشگری و نیاز سنجی برای توسعه زیرساخت‏های گردشگری است.
وی نمایشگاه‏‏های گردشگری را دارای دو گروه مخاطب عام و تخصصی خواند و افزود: نمایشگاه‏های گردشگری باید برای مخاطبین عام خود سبب افزایش شناخت و سطح دانش و برای مخاطبین تخصصی خود محفلی برای انعقاد تفاهم نامه‌ها، قراردادها و توسعه همکاری‏های حرفه‏ای باشد.
معاون گردشگری کشور با تاکید بر لزوم ارائه فناوری های نوین و تکنولوژی در نمایشگاه های تخصصی اظهار داشت: نمایشگاه های گردشگری علاوه بر معرفی مسیرها و مقاصد گردشگری باید محلی برای عرضه فناوری‏ها و تکنولوژی‏های نوین دنیا در زمینه کاهش هزینه‏ها‏، رعایت استانداردها، مصرف بهینه انرژی، جلوگیری از آسیب به محیط زیست در مراکز اقامتی و گردشگری باشد.
وی همچنین در رابطه با معرفی مسیرهای گردشگری در نمایشگاه ها بیان کرد: نمایشگاه های گردشگری باید مسیرهای مختلف گردشگری به خصوص مسیر مناطق ناشناخته و یا کمتر شناخته شده را به مخاطبین معرفی کنند و محلی برای بازاریابی و نیازسنجی مراجعان و بازدیدکنندگان باشند.
به گفته «جهانیان»، امروزه گردشگران دارای ذوق، علاقه و درخواست‏های مختلف می باشند و نمایشگاه‏ها باید پاسخگوی تمام دیدگاه‏ها باشند و اهداف گردشگری مورد نیاز آنها را معرفی کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.