“نمایشگاه” بین المللی صنایع آسانسور و پله برقی برگزار می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور ، پله برقی ، بالابرها ، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته از ۱۶ تا ۱۹ بهمن در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور،پله برقی و بالابرها؛ در این نمایشگاه بیش از دویست شرکت داخلی و خارجی جدید ترین و نوین ترین تولیدات و فناوری های نوین این صنعت را ارائه خواهند کرد.

در سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور تجهیزاتی شامل پله برقی، بالابرها و قطعات، تجهیزات و لوازم جانبی، انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها،ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگرصنایع و تجهیزات وابسته معرفی خواهد شد. 

در سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته،علاوه بر شرکت های داخلی ؛ شرکت هایی از آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه و کره جنوبی نیز حضور خواهند داشت. 

قرار است چند کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها گفت: نمایشگاه در فضائی به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر مربع و همچنین فضای باز محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

علیرضا آموخته افزود: استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارد بین المللی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین ترین فناوری های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری 

نمایشگاه  است. 

آموخته گفت: رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گیری از فناوری های نوین در این صنعت ، سبب شده است صنایع مرتبط با این بخش نیز روند توسعه و رشد خود را طی کند.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها گفت : در سال های اخیری صنعت آسانسورسازی به ویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجهی در زمینه ساخت آسانسور صورت گرفته است.

آموخته خاطرنشان کرد: صنعت آسانسور، پله برقی و صنایع بالابر از صنایعی است که سبب روان سازی و مصرف حداقل انرژی و زمان در حمل و نقل و جابجایی انسان و اجسام می شود و رشد انبوه سازی و بلند مرتبه سازی در دنیای امروز ، نیاز به صنعت آسانسور و پله برقی را افزایش داده است. 

در حال حاضر در کشور سالانه حدود ۸۰ هزار دستگاه آسانسور و حدود یک هزار دستگاه پله برقی نصب می شود.

قیمت آسانسور با توجه به ظرفیت، تعدادطبقات و توقف، نوع موتور و جنس آسانسور متفاوت است و از حدود ۴۰ میلیون تومان آغاز می شود و تا حدود یکصد میلیون تومان نیز می رسد. 

علاقه مندان می توانند برای دریاف اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه به سایت www.liftex.ir مراجعه کنند 

یا با شماره تلفن ۲۶۲۰۶۷۲۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.