لمپارد: تری هم دوست دارد در چلسی بماند

۰۲خردادماه،

لمپارد خود به تازگی قراردادش را برای یک فصل دیگر با آبی ها تمدید کرد، امیدوار است که کاپیتان تیمش هم مدت بیشتری در این باشگاه بماند؛ این در حالی است که تری در این فصل جایگاه خود در ترکیب اصلی چلسی را از دست داد.

به گزارش فارس، لمپارد در گفتگو با نشریه سان گفت:” می دانم که جان تری می خواهد بماند. او گفته که دوست دارد در چلسی بماند. او هم احساسی مانند من دارد.

چرا باید در باشگاه دیگری بازی کرد وقتی باشگاهی که در آن هستی را دوست داری؟ جی تی کاپیتان باشگاه است و عملکرد درخشانی در اینجا داشته است. فکر می کنم باشگاه در ابتدای فصل بعد، در مورد تمدید قرارداد او تصمیم گیری خواهد کرد.”

چلسی در دو فصل اخیر سه مربی داشته اما توانسته در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا به قهرمانی برسد. گفته می شود بازیکنان باتجربه تیم در اخراج بعضی از مربیان سابق باشگاه نقش داشتند؛ ادعایی که لمپارد آن را کاملا رد می کند.

” چیزی که به ما کمک کرد تا در این مدت طولانی به موفقیت برسیم، داشتن یک اسکلت قوی است. منظور من از نظر بازیکنان است؛ توانایی، شخصیت و رهبری آنها.

شما در رختکن به چنین بازیکنانی نیار دارید. اما اینکه گفته می شود رختکن تیم خیلی قدرت دارد؛ این طور نیست.

من تا به حال نشنیدم که بازیکنان تیم از مالک باشگاه بخواهند سرمربی را اخراج کند یا حتی در مورد ساختار باشگاه بحث کنند. اگر بخواهید چنین کاری کنید، احتمالا خودتان اخراج می شوید.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.