لمپارد: هیچ نشانه ای از تمدید قرارداد نیست

۱۰م دیماه ،

قرارداد این هافبک ۳۴ ساله با چلسی در تابستان به پایان می رسد و این یعنی او در ژانویه برای امضای قرارداد مقدماتی با هر باشگاه خارجی آزاد خواهد بود.

لمپارد پس از دیدار با اورتون که با دو گل او و با نتیجه دو بر یک به سود چلسی تمام شد؛ گفت: ما در طول هفته های قبل دربارهٔ قرارداد جدید هیچ صحبتی نکرده ایم. در حال حاضر هیچ حرفی زده نشده و قرارداد من تا تابستان به پایان می رسد.

لمپارد به رغم آنکه آینده نامعلومی در چلسی دارد در بازی های اخیر این تیم درخشیده و در سه بازی آخر برای آبی پوشان لندن گلزنی کرده است.

او تاکید می کند که از بودن در این تیم و پیروزی درچهار دیدار اخیر لیگ برتر با هدایت رافائل بنیتز خوشحال است.

لمپارد افزود: از بازی کردن لذت می برم. در تمرین ها به سختی کار می کنم و ثابت می کنم بخشی از تیم هستم. همین برای من کافی است.

چلسی در یازده مسابقه لیگ برتر شکست نخورده، ضمن آن که لمپارد هم در این فصل تاکنون ۱۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

بنیتز که درماه نوامبر جانشین روبرتو دی ماتئو شد و سکان هدایت چلسی را به دست گرفت تاکنون هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد لمپارد نداده است.

سرمربی چلسی گفت: کار من ، آماده نگهداشتن لمپارد است. او بازیکنی خوب و پایبند به قراردادش هست و به سختی کار می کند. نمی توانیم بیش از این دربارهٔ این موضوع صحبت کنیم.

این مربی اسپانیایی در ماه نوامبر گفته بود فکر می کند لمپارد و اشلی کول در پایان فصل چلسی را ترک کنند ولی اکنون می گوید او تصمیم گیرنده نهایی دربارهٔ پوستن یا ترک بازیکنان به تیم در ماه ژانویه نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.