لنوو حضور خود در بازار فناوری‌های همراه را افزایش می‌دهد

۱۹
اردیبهشت

لنوو حضور خود در بازار فناوری‌های همراه را افزایش می‌دهد

همکاران سیستم- شرکت چینی لنوو که عنوان دومین سازنده بزرگ رایانه در جهان را از آن خود کرده است، قصد دارد حضور خود در بازار گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی را تقویت کند. این شرکت اخیراً از سرمایه‌گذاری ۷۶۹ میلیون دلاری خود در این حوزه خبر داده است.

به گزارش رویترز، شرکت لنوو اعلام کرده است برای افزایش سهم خود از بازار فناوری‌های همراه قصد دارد تاسیسات صنعتی جدیدی در شهر ووهان چین راه‌اندازی کند. این تاسیسات که دارای بخش‌های تحقیق و توسعه و تولید و فروش خواهد بود، از سال ۲۰۲۴ کار خود را آغاز خواهد کرد.

لنوو ابراز امیدواری کرده است که راه‌اندازی تاسیسات جدید به این شرکت اجازه دهد تا هم گوشی‌ها و رایانه‌های لوحی بیشتری وارد بازار چین و سایر نقاط جهان کند و هم زنجیره تولید خود را بهبود بخشد. لنوو پیش‌بینی کرده است که درآمد حاصل از این بخش تا سال ۲۰۲۴ به ۱۰ میلیارد یوآن چین و در پنج سال بعدی به ۵۰ میلیارد یوآن خواهد رسید.

شرکت لنوو که دومین سازنده محصولات رایانه‌ای در جهان است، سال گذشته نیز یک واحد تجاری جدید برای توسعه فناوری‌های همراه تاسیس کرد. لنوو در بازار فناوری‌های همراه با شرکت‌های مطرحی مانند اپل، سامسونگ، هووایی و زد تی ای رقابت می‌کند. این شرکت تاکنون محصولاتی مثل گوشی‌های هوشمند لوفون و رایانه‌های لوحی لوپد را وارد بازار کرده است.

هم اکنون بسیاری از شرکت‌های تولید کننده فناوری‌های همراه، محصولات خود را ابتدا در بازار چین عرضه می‌کنند و سپس آنها را روانه بازارهای جهانی می‌کنند. سهم شرکت لنوو از بازار گوشی‌های هوشمند از ۱٫۸ درصد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ به ۹٫۱ درصد در سه ماهه چهارم این سال افزیش یافته است.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.