لووران:‌ حرکت زلاتان عمدی بود

۲۷م آذر ،

    دیدار شب قبل پاری‌سن‌ژرمن و المپیک لیون که از سوی رسانه‌ها عنوان «دوئلی برای صدرنشینی» نام گرفته بود، همانند مسابقات مهمی که در جهان برگزار می شود، با حاشیه‌هایی همراه شد.

از جمله عدم گلزنی زلاتان ایبراهیموویچ، بهترین گلزن کنونی لیگ فرانسه و خشونتی که در یک لحظه علیه مدافع تیم حریف انجام داد.

به گزارش فارس، «ایبرا» که در ۱۵ بازی فصل جاری ۱۷ گل زده، در صحنه‌ای از بازی پس از آنکه نتوانست توپ را از دژان لووران، مدافع ۲۳ ساله کروات  و مستقیم خود عبور دهد، با استوک کفش به صورت وی کوبید و سبب مصدومیت شد.

بازیکن آسیب دیده لیون نیز پس از بازی گفت: بابت باخت مقابل سن‌ژرمن متاسف هستم. فوتبال همین است. یک لحظه غفلت سبب می‌شود در دیداری که خوب بازی کرده‌اید، بازنده شوید. به نظرم نتیجه عادلانه تساوی بود. ناراحتی دیگرم بخاطر حرکتی است که زلاتان ایبراهیموویچ علیه من کرد. او با استوک کفش به صورتم کوبید. آن لحظه واقعا درد شدیدی داشتم. آن حرکت او سبب شد صورتم زخمی شود.. فکر می‌کنم او عمدی این کار را کرد. شاید از این که گل نزد، ناراحت بود و این‌گونه ناراحتی‌اش را سر من خالی کرد.

در این دیدار که در حضور ۴۴۷۶۸ نفر در ورزشگاه پارک‌دوپرنس انجام شد، بلیزه ماتویدی در دقیقه ۴۵ گلزنی کرد.

پاریسی‌ها اکنون با ۳۵ امتیاز و تفاضل گل ۲۱+ صدرنشین می باشند. المپیک لیون و مارسی هم همین تعداد امتیاز دارند، اما بخاطر تفاضل گل ۱۳+ و ۳+ در پله دوم و سوم قراردارند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.