لیموکاران هرمزگانی از دست آفت لیمو خواب ندارند

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۵:۲۶:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  نماینده مردم میناب و جاسک ورودان در مجلس هشتم بابیان اینکه لیمو کاران هرمزگانی از دست آفت لیمو خواب و خوراک ندارد ، گفت: آفت لیمو بسیاری از ارای کشاورزی شهرستان های جاسک و رودان و میناب را واقع را تخریب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، سید علی میر خلیلی ، افزود: حمایت ار تولیدات داخلی کشاورزی باید هم به شکل عام یعنی از سوی دولت و سرمایه‌گذاران و هم از سوی مردم با مصرف تولیدات داخلی مورد توجه قرار گیرد تا حمایتی تمام عیار را از تولیدات داخلی شاهد باشیم.
نماینده مردم میناب و جاسک رودان در مجلس  هشتم شورای اسلامی ، تصریح کرد: برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی باید عزم همه جانبه به کار گرفته شود تا این محصولات جایگاه مورد نظر خود را بدست آوردند.
وی ادامه داد : رکن اساسی در بهبود اوضاع اقتصادی کشور، افزایش سطح تولیدات داخلی است که البته از دو جهت، پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی و مصرف تولیدات داخلی باید مورد حمایت قرار گیرد.
میر خلیلی افزود : امروز در شرایطی که معضل اشتغال در حال تبدیل شدن به بحرانی بزرگ در کشور است، حمایت از تولیدات داخلی به طور قطع راهکاری موثر برای اشتغال زایی و افزایش سطح درآمدها خواهد بود.
وی  عدم وابستگی به محصولات وارداتی را از دیگر مزایای حمایت از تولیدات داخلی برشمرد وتصریح کرد : از این رو به‌طور حتم افزایش کیفیت محصولات داخلی و متناسب بودن قیمتشان راهی برای شکوفایی اقتصاد کشور و توسعه تولید ملی به‌شمار می‌آید.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم یادآورشد: دولت با یک برنامه ریزی راهبردی با بسترهای توسعه صنعت کشاورزی را به نحو مطلوبی افزایش دهد این امر موجب می شود نرخ بیکاری این حوزه انتخابیه به نحو مطلوبی افزایش یابد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۷۲۶۲۳۰۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.