لیبی در معرض توطئه های خارجی

یک فعال سیاسی لیبیایی مردم این کشور را به هوشیاری درباره توطئه های خارجی در زمان انتخابات فرا خواند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم، “عادل عبدالکافی” گفت: لیبی از سلطه دیکتاتور رها شده و به سوی مرحله سازندگی و دمکراسی و آزادی حرکت می کند و مردم وفادار لیبی به کمیته عالی انتخابات برای برگزاری موفقیت آمیز آن که تحولی مهم در تاریخ این کشور است، کمک خواهند کرد.

فعال سیاسی لیبیایی از پیوستن انقلابیون به دستگاه های امنیتی، ارتش و پلیس استقبال کرد و گفت: وجود اسلحه در دست افرادی که به میهن وفادار نیستند و مجری توطئه های خارجی هستند، باعث ناامنی در برخی شهرهای لیبی شده است.
 
عبدالکافی افزود: موقعیت راهبردی لیبی و وجود منابع نفتی عظیم  این کشور را در معرض خطرات و توطئه های خارجی برای تجزیه آن قرار داده است.

فعال سیاسی لیبیایی با درخواست از مردم لیبی برای اجتناب از اختلافات، این عامل را باعث تضعیف کشور دانست و  افزود : بهانه منادیان فدرالیسم تقسیم ناعادلانه کرسی های کنگره ملی (پارلمان) است.
 
عبدالکافی درباره مشارکت افراد وابسته به خارجی ها در رقابت انتخاباتی هشدار داد و گفت : جوانان انقلابی و وفادار به میهن پس از انتخابات کشورشان را بازسازی و قانون اساسی را تدوین خواهند کرد.

انتخابات کنگره ملی (پارلمان) فردا (شنبه) برگزار خواهد شد .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.