لیگ آغاز خوبی برای بازگشتم به کشتی بود/ می خواهم کابوس المپیک را فراموش کنم

۱۸م دیماه ،

کشتی گیر آزاد کار وزن ۶۶ کیلو گرم تیم ثامن الحجج(ع)سبزوار گفت: بعد از المپیک۲۰۱۲ لندن مدتی بسیاری از تمرینات دور بودم که رقابتهای لیگ برتر آغاز بسیار خوبی برای بازگشتم به دنیای کشتی بود.

مهدی تقوی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بعد از المپیک و حوداث تلخی که در این اتفاق بزرگ برای من رخ داد از تمرینات فاصله گرفته بودم تا این که نزدیک به رقابتهای لیگ به کمک محسن کاوه تمریناتم را برای حضور در این مسابقات آغاز کردم.

وی ادامه داد: البته در ابتدا قرار نبود برای تیم  ثامن الحجج(ع) کشتی بگیرم اما درادامه راه  با صلاحدید کادر فنی در ترکیب این تیم قرار گرفتم و هرچند آنطور که انتظار دارم روی تشک حاضر نشدم اما در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: حذف ناباورانه  در بازی های المپیک ۲۰۱۲ سبب شده بود هر شب کابوس این مسابقات را ببینم اما هم اکنون تصمیم گرفته ام ناکامی دراین اتفاق بزرگ را به فراموشی بسپارم و با همه انرژی به فکر آینده باشم.

وی اضافه کرد: در اولین اتفاقی که می توانم خودم را محک بزنم رقابتهای جام جهانی تهران است که در این مدت باقیمانده  با دقت تمریناتم را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنم تا برای حضور در ایم مسابقات به آمادگی لازم برسم.

تقوی در پایان خاطرنشان کرد: برخودم واجب می دانم تا از مدیر عامل ،سرپرست واعضای کادر فنی تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار که در این مدت زحمات بسیاری برای من کشیدند تشکر کنم وامیدورام در سال های آینده نیز شرایط برای حضور این تیم در مسابقات لیگ فراهم باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.