مسابقات جام جهانی آغاز خوبی برای بازگشتم به کشتی بود

۱۳م اسفند ،

ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران گفت: پس از بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در هیچ رقابتی به میدان نرفته بودم که مسابقات جام جهانی آغاز خوبی برای بازگشتم به کشتی بود.

صادق گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از بازی های المپیک لندن تصمیم داشتم در مسابقات لیگ برتر کشتی بگیرم که بنا به دلایلی این امر میسر نشد در نتیجه باید  استارت کارم  برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ زده می شد که رقابتهای جام جهانی آغاز خوبی برای این موضوع بود.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ روز تمرین جدی برای حضور در مسابقات جام جهانی داشتم به همین سبب آمادگی صددرصدی نداشتم.

دارنده  مدال نقره المپیک لندن تصریح کرد: از آنجا که آمادگی چندانی نداشتم مقابل حریف روس تا اندازه ای دچار مشکل شدم اما در آخرین لحظات به خودم آمدم و به لطف خدا توانستم پیروز شوم.

دارنده دو مدال نقره جهان در خصوص عدم رویارویی با جردن باروفس آمریکایی گفت: من کشتی گیر هستم و تابع تصمیم کادر فنی ،آنها صلاح دیدند با توجه به شرایط تیمی و وضعیت من در مقابله با این حریف آمریکایی کشتی نگیرم.

وی اضافه کرد: البته نمی خواهم بگویم با روفس را در آزادی به طور حتم شکست می دادم اما مطمئن باشید در صورت رویارویی با وی اجازه خودنمایی را به او نمی دادم.

گودرزی تاکید کرد: مطمئن باشید در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بوداپست مجارستان اگر با این حریف آمریکایی روبرو شوم حتماً انتقام شکست المپیک لندن را از او خواهم گرفت، به همین سبب تا آن زمان تمرینات خود را به طور مستمر و با برنامه ریزی مدون دنبال خواهم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.