لیگ برتر کیفیت پایینی داشت/سپاهان حالا حالاها جام می گیرد

۲۱اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: من فکر می کنم لیگ امسال کیفیت مناسبی نداشت. تعطیلات بسیار سبب شد نظم تاکتیکی بسیار از تیم ها به هم بریزد.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سپاهان برای فصل بعد برنامه های خوبی دارد. به طور حتم سپاهان بدون من هم قهرمان می شود.

سپاهان در تمام فصل های جام باشگاه های آسیا حضور داشته و این یک رکورد محسوب می گردد و از این حیث پرافتخارترین تیم در ایران است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: تیم در جام حذفی و لیگ برتر توانسته جام های متعددی کسب کند. اگر من ماندنی شدم برنامه مناسبی برای جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر دارم، همچنین در بعضی از خطوط به بازیکن نیاز داریم.

وی در مورد مذاکره با کرانچار گفت: قرار است برای فصل بعد یک جلسه ای با  هم داشته باشیم اما تمام این ها منوط به این می گردد که هیئت مدیره من را بخواهد اگر ماندنی شدیم با کرانچار مذاکره خواهیم کرد.

رحیمی در پایان در خصوص حاشیه های لیگ برتر گفت: حاشیه ها در تمام دنیا وجود دارد امسال هم سپاهان گرفتار بعضی از حاشیه ها شد اما با مدیریتی که انجام دادیم سعی کردیم سپاهان گرفتار این حاشیه ها نشود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.