لیگ قهرمانان اروپا: توقف بنفیکا و آتلتیکو مادرید مقابل آژاکس و منچستر یونایتد

دو بازی دیگر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مساوی پایان یافت.

لیگ قهرمانان اروپا: توقف بنفیکا و آتلتیکو مادرید مقابل آژاکس و منچستر یونایتد

به گزارش ممتاز نیوز، دو بازی پایانی دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت.

در واندا متروپولیتانو مادرید، نبرد آتلتیکو مادرید اسپانیا و منچستریونایتد انگلیس به تساوی یک بر یک انجامید تا شانس شیاطین سرخ برای صعود بیش از شاگردان سیمئونه باشد.

  • اتلتیکو مادرید ۱-۰ منچستریونایتد؛ فلیکس (۷): روی ارسال لودی از جناح چپ و در حالی که خط دفاعی منچستریونایتد جلو کشیده بود، فلیکس بسیار سریع‌تر از مگوایر به سوی توپ حرکت کرد و با ضربه سر خود به راحتی دروازه تیم مهمان را گشود.
  • اتلتیکو مادرید ۱-۱ منچستریونایتد؛ الانگا (۸۱): در یک ضد حمله پاس در عمق کم جان فرناندز به الانگا رسید و او در مصافی تک به تک با اوبلاک با ضربه‌ای که قدرتمندترین ضربه ممکن نبود ولی دقت خوبی داشت، گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

photo_2022-02-24_01-26-25

در دالوژ لیسبون پرتغال نبرد بنفیکا پرتغال و آژاکس هلند با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا سرنوشت صعود به آمستردام کشیده شود.

  • بنفیکا ۰-۱ آژاکس؛ دوشان تادیچ: نفوذ سریع نصیر مزروعی از سمت راست و ارسال او به روی دروازه در اثر جاگیری ضعیف مدافعان به تادیچ رسید و او با یک ضربه پای راست عالی دروازه را باز کرد.
  • بنفیکا ۱-۱ آژاکس؛ گل به خودی: در شلوغی محوطه جریمه، یان فرتونگن اقدام به شوت‌زنی کرد که توسط مدافعین آژاکس دفع شد.  توپ دفع شده دوباره به فرتونگن رسید و او پس از چند متر حرکت با توپ، پاس در عرضی به دهانه دروازه ارسال کرد که در اثر برخورد با پای هالر وارد دروازه شد.

photo_2022-02-24_01-26-26

  • بنفیکا ۱-۲ آژاکس؛ سباستین هالر: ارسال بازیکنان آژاکس از سمت چپ زمین در آستانه رسیدن به هالر بود که توسط فرتونگن قطع شد. اما قطع ارتباط مدافع هلندی باعث تغییر مسیر توپ به سمت دروازه شد و مهار ناقص ولاچودیموس را به دنبال داشت تا هالر توپ برگشتی را تبدیل به گل کند.
  • بنفیکا ۲-۲ آژاکس؛ رومن یارمچوک: گونسالو راموس از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای سنگین را روانه دروازه کرد که با واکنش و دفع نه چندان مطمئن پاسفیر مواجه شد. یارمچوک در برگشت دروازه خالی را با ضربه سر باز کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.