لیگ قهرمانان اروپا: صعود آتلتیکو مادرید و بنفیکا در روز حذف منچستریونایتد و آژاکس

آتلتیکو مادرید و بنفیکا در روز حذف منچستریونایتد و آژاکس به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعودکردند.

لیگ قهرمانان اروپا: صعود آتلتیکو مادرید و بنفیکا در روز حذف منچستریونایتد و آژاکس

به گزارش ممتاز نیوز، دور برگشت، دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پیگیری شد.

آتلتیکو، شیاطین سرخ را حذف کرد

  • در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اتلتیکومادرید بود و با شکست یک بر صفر و در مجموع ۲ بر یک از دور رقابت‌ها کنار رفت.
  • در نیمه نخست اتفاقات مهم روی دروازه شیاطین‌سرخ رخ داد. ابتدا فلیکس مثل دیدار رفت گلزنی کرد، اما گلش آفساید اعلام شد. با این حال دقیقه ۴۱ ارسال گریزمن را لودی با ضربه سر تبدیل به گل نخست بازی برای اتلتیکو کرد.
  • نیمه دوم منچستریونایتد فرصت‌های پرشماری برای جبران داشت و عملکرد خوبی هم داشت، ولی دفاع فشرده تیم سیمئونه اجازه گلزنی را به آن‌ها نداد تا وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشند.
  • به این ترتیب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای این فصل نه خبری از کریستیانو رونالدو خواهد بود و نه لیونل مسی!

آژاکس از پس بنفیکا برنیامد

  • در ورزشگاه یوهان کرویف آرنای شهر آمستردام در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس یک بر صفر به مهمانش بنفیکا باخت تا با شکست ۳ بر ۲ در مجموع از دور رقابت‌ها کنار برود.
  • آژاکس در حالی با گل دقیقه ۷۷ نونیس مغلوب عقاب‌ها شد که این اولین باخت‌شان در فصل جاری لیگ قهرمانان بود و همین باخت حذف‌شان کرد. آژاکس هر ۶ بازی مرحله گروهی را برده بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.