لیگ ملت‌های اروپا: شکست سنگین بلژیک و کروواسی / باخت عجیب فرانسه

در شب عجیب و غیرمنتظره‌ای در لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌های بلژیک و کرواسی مقابل حریفان خود گل باران شدند و فرانسه شکست خورد.

لیگ ملت‌های اروپا: شکست سنگین بلژیک و کروواسی / باخت عجیب فرانسه

به گزارش ممتاز نیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، فرانسه، بلژیک و کرواسی شکست‌های عجیبی مقابل دانمارک، هلند و اتریش خوردند.

در گروه ۱ از لیگ A، فرانسه که میزبان دانمارک بود ۲-۱ شکست خورد. ابتدا بنزما دقیقه ۵۱ برای فرانسه گل زد، اما کورنلیوس درخشید و با گل‌های دقایق ۶۸ و ۸۸ وایکینگ‌ها را به برد رساند.

در دیگر دیدار این گروه، کرواسی مقابل مهمانش اتریش ۳-۰ شکست خورد. آرناتوویچ در دقیقه ۴۱، گرگوریتش در دقیقه ۵۴ و زابیتسر در دقیقه ۵۷ گل‌های اتریش را زدند.

در گروه ۴ از لیگ A هم بلژیک که میزبان هلند بود با نتیجه عجیب ۴-۱ مغلوب شد. برخواین در دقیقه ۴۰، دپای در دقایق ۵۱ و ۶۶ و دامفریس در دقیقه ۶۲ برای هلند گل زدند. بلژیک برای گل زدن تلاش بسیاری کرد و فقط یک مرتبه توسط باتشوایی در دقیقه ۳+۹۰ موفق شد دروازه هلند را باز کند.

در سایر بازی‌ها، اسلوواکی یک بر صفر بلاروس را شکست داد، مولداوی و قزاقستان با نتیجه مشابه ۲ بر صفر لیختن اشتاین و جمهوری آذربایجان را بردند و لتونی با ۳ گل آندورا را در هم شکست.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.