معتمدی تکواندوکار کروواسی را شکست داد

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی عصر جمعه در رقابت های تکواندو بین قاره ای آسیا و اروپا در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به مصاف ˈفیلیپ گرگیکˈ از کروواسی رفت و وی را با اقتدار تمام در سه دور شکست داد.

حریف کرووات معتمدی که در دقیقه آخر دور سوم نتیجه را با وی به تساوی ۳ بر ۳ رسانده بود، در مقابل تکنیک بالای قهرمان تکواندوی کشورمان کم آورد و مجبور شد در لحظات اخر با تسلیم پنج امتیاز پی در پی بازی را به وی واگذار کند.

این پیروزی تکواندو کار کشورمان شور و شوق خاصی را در میان تماشاگران ایرانی حاضر در سالن به وجود آورد که با فریادهای ایران ایران ، قهرمان ایرانی را تشویق کردند.

در این رقابت ها در مجموع ۴۰ ورزشکار از پنج تیم از آسیا شامل جمهوری اسلامی ایران، مغولستان، ازبکستان، تایوان و اردن و ۱۰ تیم هم از کشورهای اروپایی شامل روسیه، اوکراین، سوئد، فرانسه، لوکزامبورگ، ایتالیا، انگلیس، ارمنستان، کروواسی و یونان با یکدیگر رقابت کردند.

در مسابقات مسکو چندین رقابت انفرادی انجام گرفت که از آن جمله رقابت میان سوئد و مغولستان بود که با نتیجه ۱۰ بر ۹ به نفع سوئد به پایان رسید و تایوان ۵ بر ۳ بر کروواسی پیروز شد و ورزشکار دیگر تایوانی با نتیجه ۳ بر ۲ تکواندوکار رومانی را مغلوب کرد.

اروپام/۲۲۴۲**۵۱۸ ** ۱۹۱۷

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.