مؤسسه توسعه امکان انتقال وجه سه جانبه را فراهم کرد

۲۳ آبان ،

مؤسسه توسعه امکان انتقال وجه سه جانبه را فراهم کرد | چاپ |
دوشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۳:۰۶

بینا- به میمنت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیرخم، در خدمتی دیگر ، با هدف رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی امکان انتقال سه جانبه وجه در دستگاه های پایانه شعب و خودپردازهای مؤسسه ی اعتباری توسعه عملیاتی شد.
به گزارش تفسیری بینا ، به منظور افزایش رضایت مندی ، ارزش آفرینی و ارزش افزایی  برای مشتریان ، امکان انتقال وجه سه جانبه بر روی پایانه شعب و خودپردازهای مؤسسه ی اعتباری توسعه فراهم شد.
به این ترتیب که از این پس هم‌میهنان گرامی قادر خواهند بود از طریق دستگاه‌های پایانه شعب  وخودپرداز مؤسسه اعتباری توسعه، وجه مورد نظر خود را بین کارت‌های سایر بانک‌ها، جا به جا کنند.
بر این اساس با ارائه این خدمت ، امکان انتقال وجه کارتی به صورت سه جانبه از طریق خودپرداز ها و پایانه های شعب (pinpad) به صورتی فراهم می گردد که دارندگان کارت مؤسسه اعتباری توسعه می توانند از طریق یکی از پایانه های مذکور در هر یک از بانک های حاوی این سرویس ، عملیات انتقال وجه به کارت دیگر در هر یک از بانک های فوق را انجام دهند.
لازم به ذکر است ، سقف مبلغ انتقال وجه در مورد حساب های شتابی مانند سقف های از پیش تعیین شده است و با عملیاتی شدن این طرح مشتریان بانک‌های کشور با سهولت بیش تری عملیات بانکی خود را انجام می دهند و این خدمت می‌تواند کاهش ترافیک، هزینه‌ها و آلودگی هوا را در برداشته باشد.
یادآور می گردد تا پیش از عملیاتی شدن این خدمت تازه، تنها انتقال دوجانبه وجه بین دو بانک امکان پذیر بود و دارنده کارت شتاب باید حداقل کارت بانک مبدا یا مقصد را در اختیار می داشت.
شایان ذکر است بانک های ملی ، صادرات ،صنعت ومعدن ، توسعه صادرات ،سپه ، سینا ، پاسارگاد ، مسکن ، اقتصادنوین، قرض الحسنه مهر ایران و کار آفرین در حال حاضر ارائه دهنده این خدمت می باشند .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.