مارادونا سران باشگاه الوصل را تهدید کرد

اگر چه که دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین از هدایت تیم الوصل امارات کنار گذاشته شد اما وی همچنان امیداوار است تا بار دیگر بر روی نیمکت هدایت این تیم بشیند.

مارادونا که پیش از این چندین بار اعلام کرد که تا پایان قرادادش در الوصل خواهد ماند در گفتگوئی کوتاه با یک شبکه تلویزیونی آرژانتینی گفت: قرادادم با الوصل دو ساله است و در صورت پایان دادن به همکاری با این تیم تمام مطالبات و حقوق دو ساله خود را از این تیم خواهم گرفت.

مارادونا در سال ۲۰۱۱ با عقد قراردادی دو ساله به ارزش ۳۴ میلیون دلار هدایت الوصل را بر عهده گرفت اما در نخستین فصل حضور خود در این تیم نتایج ضعیفی گرفت و تیمش در پایان فصل در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و همین مسئله باعث شد تا چند روز پیش سران جدید این باشگاه اماراتی با انتشار بیانیه ای او را از کار برکنار کنند.

اسطوره فوتبال آرژانتین که از گزینه های هدایت بوکاجونیورز به شمار می آید افزود: دوست دارم کارم را در دبی که خاطرات بسیار خوبی از آن دارم ادامه دهم. با بیانیه باشگاه الوصل موافق نیستم. به زودی نشستی با سران این باشگاه خواهم داشت و در این باره بحث و تبادل نظر خواهیم کرد تا به راه حل درست و مناسبی برسیم. اگر سران باشگاه توانائی جذب بازیکنان بزرگ را ندارند می توان برای این مساله راه چاره پیدا کرد باید با هم بنشینیم و در این باره صحبت کنیم.

مارادونا پیش از این اعلام کرد که تنها شرط ماندنش در این تیم جذب ستاره های بزرگ است اما الان بعد از برکناری تغییر موضع داد و اعلام کرد که برای ماندن در این تیم اماراتی حاضر است از شرط قبلی خود صرف نظر کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.