مارتینتی : ۳۰۰ ایمیل تهدیدآمیز به خاطر سعید عبدولی دریافت کردم !

مارتینتی : 300 ایمیل تهدیدآمیز به خاطر سعید عبدولی دریافت کردم !

نشست خبری رییس فدراسیون جهانی کشتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا رافائل مارتینتی، رییس فدراسیون جهانی کشتی در جمع خبرنگاران در رابطه با موضوعات مختلف از جلمه مسائل مربوط به کشتی ایران صحبت کرد.

مارتینتی در رابطه با داوری کشتی سعید عبدولی گفت: فردای آن مسابقه به همراه به همه داوران از جمله دو داور ایرانی فیلم آن کشتی را دیدیم و به این نتیجه رسیدیم که قضاوت ان مسابقه درست بود. ایران کشور بزرگی در کشتی است اما برخی مواقع باخت قهرمانان‌شان تبدیل به یک تراژدی می‌شود و نمی‌توانند آن را بپذیرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید آیا توقع کسب سه مدال طلا توسط ایران را داشتید؟ گفت: ایران کشور بزرگی در کشتی است. می‌دانم که کشتی ورزش اول کشور شما است. اگر در ایران تلوزیون تماشا کنید یا روزنامه بخوانید همه در مورد کشتی صحبت می‌کنند. پس از باخت ورزشکار ایرانی فیلا ۳۰۰ ایمیل تند دریافت کرد که این نشان می‌‌دهدکه کشتی در ایران چقدر محبوبیت دارد. کشتی فرنگی ایران سه مدال طلا گرفت که این دست من نبود و در المپیک بعدی هم معلوم نیست که چند تا طلا بگیرد و چون هر کشوری که بیشتر تلاش کند بیشترطلا می‌گیرد.

 مارتینتی در پاسخ به خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه چرا کشتی زنان فقط در چهار وزن المپیکی برگزار می‌شود، گفت: چند بار با ژاک روگ صحبت کردیم که سه وزن زنان را در المپیک اضافه کند.البته برخی کشورهای مسلمان از جلمه ایران به خاطر شرایط مذهبی‌شان کشتی زنان ندارند و شاید ایران آخرین کشوری باشد که کشتی زنان درایران فعال شود، اما فکر می‌کنم آنها پتانسیل عظیمی در ایران دارند. بارها به ایران پیشنهاد دادیم که در مورد کشتی گرفتن زنان ایرانی با روسری و لباس بلند مذاکره کنیم اما هیچ وقت این اتفاق نیافتاد این موضوع بستگی به سیاست‌های ایران دارد، اما ما آماده‌ایم بازهم در این باره مذاکره کنیم.

 مارتینتی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه چرا ایران که می‌گویید از کشورهای قدرتمند در کشتی است نماینده‌ای در فیلا ندارد؟ گفت: فیلا ۱۸۰ عضو دارد ایران تنها کشوری است که نماینده‌اش را نیاورد و نماینده چین هم همین وضعیت را داشت. در اینجا دموکراسی می‌گوید کشورها رای دهند و اعضای فیلا را انتخاب کنند.

 وی افزود: کشورها هم به سیاست‌ها و برنامه‌های نماینده‌‌ها رای می‌دهند و آن‌ها هستند که اعضاء را انتخاب می‌کنند. من نمی‌توانم این دموکراسی را تغییر دهم. ناامید کننده است که ایران وچین نماینده‌ای ندارند، اما فدراسیون‌های آن‌ها باید سیاست‌هایی را برای جلب کردن آرا داشته باشند. فدراسیون شما باید با کشورها مذاکره کند و نظر آن‌ها را جلب کند. این طور نیست که به جلسه بیایید و با یک بشکن بگویید من کاندیدا هستم و باید رای بیاورم. فدراسیون‌ها باید برنامه داشته باشند و نظر رای‌دهندگان را جلب کنند.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.