مارتینو: انتظار چنین فصل سختی را نداشتیم/ من لیاقت ماندن در بارسلونا را ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – جراردو مارتینو می گوید انتظار نداشته چنین فصل دشواری را در بارسلونا پشت سر بگذارد.

به گزارش ممتاز؛ شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا با تساوی ۲-۲ برابر ختافه متوقف شد تا آبی و اناری پوشان در فاصله دو هفته مانده به پایان لالیگا شانس چندانی برای قهرمانی نداشته باشند. کاتالان ها که پیش از این با شکست برابر اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند و در فینال جام حذفی هم مغلوب رئال مادرید شدند، حالا قهرمانی در لیگ را هم از دست رفته می بینند تا هواداران این تیم فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته باشند. جراردو مارتینو سرمربی بارسا پس از تساوی برابر ختافه مسئولیت نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر را بر عهده گرفت و گفت: «پایان خوبی نبود. از نظر شخصی فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم، تیم بارسلونا هم فصل خوبی نداشت. فصل جاری چیزی نبود که این تیم پیش از این تجربه کرده باشد.»

او ادامه داد:‌ «فصل سختی بود. مشکلات زیادی در خارج از زمین برای ما ایجاد شد. ما تلاش کردیم تا با فوتبال مان بر مشکلات غلبه کنیم و تا امروز هم در کورس قهرمانی بودیم. یک فصل ضعیف چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم.»

تاتا در پایان گفت: «اگر ما امروز توانایی رسیدن به پیروزی را نداشتیم، پس لیاقت داشتن شانس قهرمانی را هم نداریم. من نمی خواهم مسئولیت این ناکامی را از خودم دور کنم اما در طول فصل کاستی های زیادی داشتیم که هیچکدام حل نشد.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.