ماموریت تازه حلقه پاریس برای خاتمی تا روز انتخابات

۲۶اردیبهشت،

تقی رحمانی عضو گروهک ملی مذهبی طی مطلبی در وب‌سایت این گروهک مأموریت تازه‌ای را تا روزهای انتخابات به خاتمی ابلاغ کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، یکی از تئوریسین‌های جریان فتنه و از اعضای حلقه پاریس طی مقاله‌ای در وب‌سایت ملی مذهبی که از پاریس بِروز می‌شود از محمد خاتمی خواسته تا نقش خود را در برهه کنونی به خوبی ایفا نماید. وی خطاب به خاتمی مأموریت تازه وی را ابلاغ کرده است. تقی رحمانی از خاتمی خواسته تا نقش خود را به خوبی برای رأی‌آوری هاشمی‌رفسنجانی ایفا کند. 

وی در بخشی از این مطلب اینچنین راهبرد تازه را به خاتمی می‌دهد: «حالا نوبت خاتمی است که باید آغاز کند و متوقف نشود او نقش تازهی را باید ایفا کند اگر می‌خواهد ایران ویران نشود، خاتمی در دو عرصه می‌تواند نقش‌آفرین شود ۱- در عرصه بین‌الملل برای کسب اعتبار بیشتر برای هاشمی ۲- در عرصه داخلی برای افزودن بر سبد رای هاشمی و کاستن از آرای منفی وی.»

رحمانی با اشاره به اینکه خاتمی باید برای رأی‌آوری هاشمی تلاش جانانه کند از گروهک‌های ملی‌مذهبی و نهضت آزادی می‌خواهد تا آنان نیز در حمایت از هاشمی سنگ تمام گذاشته و از آرای منفی وی جلوگیری کرده و سبب نزدیکی تعداد بیشتری از اشخاص به وی شود.


حبیب‌الله پیمان-ابراهیم یزدی-حسینعلی منتظری-تقی رحمانی-محمدعلی دادخواه

این عضو گروهک ملی‌مذهبی که در سال ۹۰ از کشور گریخته است در ادامه به هاشمی‌رفسنجانی نیز پیشنهاد‌هایی می‌کند که از جمله آن می‌توان به استفاده از «محمد.س» عضو اقتصادی دولت اصلاحات، اشاره کرد. این تعریف و تمجیدها از وی نشان می‌دهد دولت اصلاحات از عناصر گروهک غیر قانونی ملی‌مذهبی استفاده می‌کرده است.

وی در انتها نیز با اشاره به همان ادعاهای دروغین سال ۸۸ که با هدف نابودی کشور مطرح‌ شد، دوباره این نکته را به محمد خاتمی یاد‌آور می‌شود که: «اگر ایران در خطر است، که هست؛ می‌باید خاتمی در حد توان وارد میدان شود تا هم هاشمی را قوی‌تر و هم در جهت مردم چهارچوب‌دارتر کند. این وظیفه همه کسانی می‌‎تواند باشد که احساس خطر می‌کنند.»

حال باید منتظر نشست و دید که آیا خاتمی خطوط ابلاغی از حلقه پاریس را در روزهای باقیمانده تا انتخابات دنبال خواهد کرد یا خیر؟


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.