مانیتور جدید ۲۳ اینچی فول اچ دی AOC عرضه شد

مانیتور Aire iPlay دارای یک رابط کاربری +Screen است که می تواند صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کند تا به انجام کارهای مختلف کمک نماید.

AOC مانیتور جدید Aire iPlay خود را عرضه کرد، مانیتوری که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2012 معرفی شد. این مانیتور ۲۳ اینچی دارای یک داک اسپیکر مخصوص آیفون یا آیپاد می باشد که بطور مستقیم می تواند این دستگاه را در جلو چشمان کاربر شارژ نماید و حتی کاربر می تواند به موسیقی مورد نظر خود گوش کند.

این مانیتور ۲۳ اینچی Aire iPlay که فوق العاده باریک است دارای ضخامت ۱۲.۹ میلیمتر می باشد. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به نسبت ابعاد ۱۶:۹ و رزولوشن Full HD 1080p به همراه نسبت کنتراست دینامیک ۵۰,۰۰۰,۰۰۰:۱ اشاره کرد. زمان پاسخگویی صفحه نمایش نیز ۲ms است.

همچنین این مانیتور جدید دارای ورودی HDMI و اسپیکرهای ۱۰ واتی است که دارای سیستم صوتی SRS Premium sound می باشد. مانیتور Aire iPlay دارای یک رابط کاربری +Screen است که می تواند صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کند تا به انجام کارهای مختلف کمک نماید.

مانیتور جدید AOC دارای یک منو OSD گرافیکی است که می توان با استفاده از یک نرم افزار iMenu یکپارچه بطور مستقیم از طریق ماوس با آن کار کرد. این محصول از دیروز برای فروش و با قیمتی ۲۷۹ دلاری در دسترس می باشد، اما از طریق آمازون می توان آن را با قیمت ۲۲۹ دلار تهیه نمود.

منبع: پی سی وار


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.