ماهی سرخ شده همراه با سس مخصوص فرانسوی

صفحه اصلی » سبک زندگی » خانه داری و آشپزی » ماهی سرخ شده همراه با سس مخصوص فرانسوی

ماهی یک غذای سرشار از انرژی و خوشمزه است مخصوصاً اگر همراه با سس مخصوص فرانسوی میل شود . مواد لازم : ۴ تکه ماهی سفید ۲۵۰ گرم گوجه فرنگی گیلاسی شکل که از وسط نصف شده باشند ۱ عدد فلفل سبز، خرد شده (مانند شکل خرد شوند) ۱ عدد فلفل قرمز، خرد شده سیر […]

آموزش آشپزی٬ماهی سرخ شده, آشپزی

ماهی یک غذای سرشار از انرژی و خوشمزه است مخصوصاً اگر همراه با سس مخصوص فرانسوی میل شود .

۴ تکه ماهی سفید

۲۵۰ گرم گوجه فرنگی گیلاسی شکل که از وسط نصف شده باشند

۱ عدد فلفل سبز، خرد شده (مانند شکل خرد شوند)

۱ عدد فلفل قرمز، خرد شده

سیر خرد شده به میزان لازم

۱ عدد پیاز خرد شده

یک و نیم قاشق غذاخوری ریحان خرد شده

۳ قاشق چایخوری سرکه بالزامیک

۱-برای درست کردن راتاتوی ابتدا ۲ قاشق غذاخوری روغن را داخل یک ماهی تابه بزرگ ریخته و شعله گاز را در زیاد کنید(کمی بیشتر از حد وسط) سپس پیاز و فلفل ها و سیر را داخل ماهی تابه ریخته و اجازه دهید به مدت ۴دقیقه سرخ شوند(تا زمانی که احساس کنید کمی نرم شده اند)

۲-سپس گوجه فرنگی و سرکه را اضافه کرده و بین ۶ تا ۸ دقیقه اجازه دهید که کاملا مواد بایکدیگر ترکیب شوند.(مواد را خیلی هم نزنید) حالا مواد را از روی اجاق برداشته و سپس ریحان را به آن اضافه کنید. مواد را درجایی قرار داده تا گرم بمانند.

۳-یک قاشق غذاخوری روغن را داخل یک ماهی تابه نچسب ریخته و آن را گرم کنید، سپس تکه های ماهی را سرخ کنید. (حدود ۳دقیقه برای طلایی شدن هر طرف ماهی کافیست) سپس ماهی را با راتاتوی میل نمائید.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: آشپزی،آموزش آشپزی،ماهی سرخ شده


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.