مایلی: حضور مربی خارجی برای تیم ملی iبهتر از کمپ اشلایگر است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مربی بین المللی تنیس روی میز گفت: کمپ اشلایگر وقتی iبه درد ما می خورد که مربیان آنها iبه ایران می آمدند تا از تجارب آنها همه مربیان و بازیکنان استفاده کنند.

مایلی مربی بین المللی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کمپ اشلایگر وقتی iبه درد ما می خورد که مربیان آنها iبه ایران می آمدند تا از تجارب آنها همه مربیان و بازیکنان استفاده کنند.

اگر یک مربی و یا چند بازیکن کره ای یا هندی که هزینه های کمتری هم داشتند را دعوت می کردیم و یک مربی خوب هم از اروپا می آوردیم از نظر من خروجی آن iبه مراتب iبهتر از این بود.

وی افزود: آوردن بازیکنان خارجی در تیمهای لیگ نیز می توانست سبب شود تا بازیهای لیگ iبهتر برگزار شود.

مایلی درباره صحبت های اخیر رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: محمد زارع پور اعلام کرده است که فدراسیون iبه دبیر احتیاجی ندارد و همه کارهای فنی را خودش انجام می دهد اما مگر ایشان سوابق قهرمانی یا مربیگری دارند؟

وی تصریح کرد: متأسفانه گوش شنوایی در فدراسیون تنیس روی میز وجود ندارد و صدای انتقادها را تحمل نمی کند، من پیش از این بارها اعلام کرده بودم که کمیته ها بازوان اصلی فدراسیون می باشند اکنون بعد از سه سال سرپرست کمیته ها تغییر کرده اند.

مدرس فدراسیون تنیس روی میز، درباره بازیهای لیگ، خاطرنشان کرد: iبه نظر من برنامه ای برای بازیکنان رده دهم iبه بعد وجود ندارد و توجه اندکی iبه این پینگ پنگ بازان می شود.

وی افزود: درباره مربیان هم باید بگویم که بعضی از آنها فقط iبه دلیل روابطی که داشته اند iبه سمت مربیگری برگزیده شده اند و معمولاً قراردادها باکسانی بسته می شود که ریاضیات مربیگری را نکشیده اند.

مایلی iبه ناکامی جوانان تنیس روی میز در رقابتهای اپن مجارستان هم اشاره کرد و گفت: عوامل زیادی این ناکامی را رقم زده اند از جمله عدم برنامه ریزی منسجم، نداشتن پشتوانه مطمئن برای بازیکنان، برگزار نشدن اردوهای مستمر، سلیقه ای عمل کردن مسئولان فدراسیون و نداشتن برنامه کارشناسی شده توسط مربیان مجرب کشور، چطور ممکن است در طول یک سال با یک اردوی پنج یا شش روزه بتوان در تورنمنت بین المللی شرکت کرد و نتیجه دلخواه هم گرفت.

این موضوع را مربیان درجه دوم هم می دانند که مسابقات بین المللی آیتمهای مخصوص iبه خود را دارند.

وی مدعی شد: وقتی که ما مسابقات قهرمانی کشور را که یکی از اساسی ترین مسابقات داخلی کشور برای رده های سنی در قسمت آقایان و بانوان محسوب می شود برگزار نمی کنیم و رقابت آنها را فقط iبه مسابقات آنها و آن هم فقط سالی یک یا دوباره بسنده می کنیم نمی توان بیشتر از این در رقابتهای بین المللی انتظار داشته باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.