مایکروسافت آماده فروش آفیس ۲۰۲۴

۱۱ام بهمن ، موبنا- مایکروسافت اعلام کرده که نسخه آفیس ۲۰۲۴ را برای فروش در اختیار کاربران قرار داده است.

مایکروسافت اعلام کرده که آفیس‌ ۲۰۲۴ در سه نسخه Office Home & Student 2013، Office Home & Business 2013 و Office Professional 2013 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
هر یک از این نسخه‌ها به ترتیب با قیمت ۱۴۰، ۲۲۰ و ۴۰۰ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

کاربران همچنین به شکل پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر ماه و ۱۰۰ دلار سالانه می‌توانند هزینه دریافت این برنامه‌ها را بپردازند.

همچنین کاربران می‌توانند هر یک از برنامه‌های ورد، اکسل، پاورپوینت، OneNote ، اوت‌لوک، پابلیشر و اکسس را با قیمت ۱۱۰ دلار به شکل جداگانه خریداری کنند.

مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس ۱۰ ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد.

اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت.

آخرین نسخه مایکروسافت آفیس، آفیس ۲۰۱۰ نام دارد سال ۲۰۱۰ برای مایکروسافت ویندوز انتشار یافت و آخرین نسخه تحت سیستم‌عامل مک اواس اکس نیز آفیس ۲۰۰۸ نام گرفته است. آفیس ۲۰۰۷/آفیس ۲۰۰۸ از فرمت‌های تازه موسوم به Office Open XML با فرمت‌های docx، xlsx، pptx سود می‌برد. ضمن اینکه مایکروسافت قابلیت تازه، رایگان و افزودنی با نام بسته هماهنگ سازی مایکروسافت آفیس ( Microsoft Office Compatibility Pack) ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند سندهای آفیس ۲۰۰۳-۲۰۰۰ برای ویندوز و آفیس ۲۰۰۴ برای مک را تحت فرمت‌های تازه در مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ باز، ویرایش و ذخیره کنند.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.