مایکروسافت بازهم گوشی می‌سازد

این خبر امروز دوشنبه ۱۵آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

برخی منابع خبری از احتمال ساخت تلفن همراه از سوی مایکروسافت خبر می‌دهند.
به گزارش تفسیری فارس به نقل از وال استریت، گوشی طراحی شده توسط مایکروسافت فعلاً در مرحله آزمایشی است و این آزمایش ها در قاره آسیا در حال انجام است.
گفته می گردد ابعاد نمایشگر این گوشی بین ۴ تا ۵ اینچ است، اما هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس علاقمندان قرار نگرفته است.
به نظر می رسد هدف مایکروسافت از این اقدام افزایش تعداد کاربران ویندوز فون ۸ و همین طور زمینه سازی برای بیشتر نمودن استقبال از تبلت خود موسوم به سورفیس باشد.
در حال حاضر ویندوز فون ۸ بر روی گوشی های ساخت دیگر شرکت های تجاری مانند سامسونگ، اچ تی سی و نوکیا نصب می گردد. قرار است این گوشی ها ظرف چند هفته آینده عرضه شوند.
استیو بالمر مدیر عامل مایکروسافت چندی پیش از برنامه ریزی مایکروسافت برای افزایش فعالیت در حوزه سخت افزار خبر داده بود و این اظهارات از همان وقت بعضی را به این نتیجه رسانده بود که این شرکت به دنبال عرضه تلفن همراه اختصاصی خود است.
پیش از این اپل، گوگل و Research In Motion یا (RIM) هر یک با عرضه گوشی های اختصاصی خود یعنی آیفون، نکسوس و بلاک بری تلاش نموده اند برای سیستم عاملهایشان بازار یابی نمایند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.