مبارزه با مفاسد اقتصادی از اولویت‌های دولت یازدهم باشد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید سرلوحه دولت در این بخش باشد، گفت: دولت باید با اقدامات و تدابیر لازم با رانت‌خواران و برهم‌زنندگان امنیت مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی برخورد لازم را داشته باشد.

“حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره مبارزه دولت با مفاسد اقتصادی در سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” اظهار داشت: حزب مردمی اصلاحات در کمیته‌های خود با برگزاری جلسات مختلف درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی به بحث و بررسی پرداخته و به نتایجی مثبت در این خصوص رسیده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید سرلوحه دولت در فعالیت‌هایش باشد، تصریح کرد: دولت باید با اقدامات و تدابیر لازم با رانت‌خواران و برهم‌زنندگان امنیت مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی برخورد لازم را داشته باشد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات ابراز داشت: نظارت و کنترل دولت بر عملکرد مسئولان یکی از راه‌های موثر در مبارزه با رانت‌خواران است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه دولت بعد از گذشت ۴ سال می‌خواهد کارنامه موفقی از خود به جای بگذارد باید مبارزه با مفاسد اقتصادی را در تمام سطوح آغاز کرده و در اجرای قوانین جدی باشد تا بتواند اهداف و برنامه‌های خود را بدین صورت عملیاتی کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.