مبلغ فروش ایسکو به رئال‌ ومن‌سیتی اعلام شد

۲۹خردادماه،

موید شطاط که نایب رییس اجرایی باشگاه مالاگا است اعلام کرده باشگاه‌هایی که خواهان امضای قرارداد با ایسکو می باشند باید حداقل ۳۵ میلیون یورو بپردازند.

به گزارش فارس،انتظار می‌رود ایسکو ۲۱ ساله در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی مالاگا را ترک کند. او در قهرمانی تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا نقش بسیار موثری ایفا کرد. به همین دلیل تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی که قصد جذب وی را دارند باید هزینه بیشتری کنند تا این بازیکن را به تیم خود ببرند.

در روزهای ابتدایی هفته، این بازیکن تاکید کرده بود هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. در حالی که مانوئل پیگرینی، سرمربی پیشین او در مالاگا که به تازگی راهی منچسترسیتی شده است، رئال مادرید نیز جایی است که او می‌تواند آینده‌ای درخشان داشته باشد.

مالاگا در سال‌های اخیر با مشکل‌های مالی دست و پنجه نرم می‌کند. آنها سانتی کازورلا، دیگر بازیکن خوب خود را سال قبل به آرسنال فروختند. با توجه به اینکه مالاگا سال آینده نیز از حضور در دیدارهای اروپایی محروم است، به احتمال زیاد بازیکنی مانند ایسکو در این تیم نخواهد ماند. شطاط در این مورد اعلام کرده هر تیمی که می‌خواهد ایسکو را به خدمت بگیرد، باید مبلغ مورد نظر آنها را تامین کند.

«ایسکو بازیکن فوق العاده‌ای است و برای ما اهمیت فراوانی دارد. اگر پیشنهادهایی که به دفتر باشگاه می‌رسند مورد توجه ما قرار نگیرند، به هیچ وجه او را نخواهیم فروخت. مبلغی که ما برای فروش او در نظر گرفته‌ایم، حداقل ۳۵ میلیون یورو است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.