«مت دیمون» در سال ۲۱۵۹ + عکس

۰۱م آذر ،

«مت دیمون» به امید موفقیت در سینما، در فیلم تازه خود «الیسیوم» در حال و هوای یک پلیس آهنی (روبوکاپ) ظاهر شده و لباس آهنی به تن کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ فیلم‌برداری این درام دلهره‌آور علمی تخیلی هم‌اکنون در شهر لس‌آنجلس در یک سکوت خبری ادامه دارد. در این فیلم، مت دیمون با جودی فاستر هم‌بازی است. ویلیام فینچر، واگنر مورا،‌ آلیس براگا و دیه‌گو لونا (بازیگر مطرح مکزیکی) هم‌ در فیلم می باشند.

این درام علمی تخیلی را نیل بلامکاپ فیلم‌ساز اهل آفریقای جنوبی کارگردانی می‌کند. او سه سال قبل با کارگردانی «منطقه ۹» به صورت یک فیلمساز مطرح درآمد.

سازندگان «الیسیوم» می‌گویند کار فیلم‌برداری این فیلم تا هفته آینده تمام شده و کارهای فنی و تدوین آن آغاز می‌شود.
مت دیمون در این فیلم در نقش کاراکتر مکس ظاهر می‌شود که در سال ۲۱۵۹ زندگی می‌کند. در این زمان، ‌زندگی اهالی کره زمین در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد.

از یک سو، آدم‌های مرفه در یک ایستگاه فضایی مخصوص (به نام الیسیوم) زندگی می‌کنند و بقیه مردم مجبور به زندگی روی کره زمین (که تبدیل به ویرانه‌ای شده) می باشند.
کاراکتر «مت دیمون» در قصه فیلم ماموریت پیدا می‌کند که به این ایستگاه فضایی برود، اما او به زودی شورش می‌کند و خواهان برابری آدم‌ها و ایجاد شرایط زندگی عادلانه برای همگان می‌شود.
در بخشی از قصه فیلم،‌ «مت دیمون» لباس مخصوصی به تن می‌کند که او را به صورت یک پلیس آهنی (روبوکاپ) در‌می‌آورد.
فیلم‌نامه اصیل «الیسیوم» را خود نیل بلامکامپ نوشته و هزینه تولید آن حدود ۱۰۰ میلیون دلار شده است. شرکت سونی تهیه‌کننده فیلم است.
«الیسیوم» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال ۲۰۲۲ آماده می‌شود و مت دیمون به موفقیت مالی آن در جدول گیشه نمایش امید بسیاری دارد.
این بازیگر -که با مجموعه اکشن ماجراجویانه «هویت بورن» مشهور شد- چند سال است که فیلم موفقی را روی پرده سینماها نداشته است.
آخرین فیلم او «ما یک باغ وحش خریدیم» سال ۲۰۱۱ به نمایش عمومی درآمد ، که موفقیت بسیاری در جدول گیشه نمایش کسب نکرد. او فیلم «سرزمین موعود» را نیز آماده نمایش دارد که قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی اکران عمومی شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.