مثلث دنیرو – پاچینو – اسکورسیزی در ˝مرد ایرلندی˝

۰۸م آذر ،

رویای دوست‌داران سینما به حقیقت می‌پیوندد

˝رابرت دنیرو˝ خبر انتشار یافته در بعضی رسانه‌ها مبنی بر حضور ˝آل پاچینو˝، بازیگر شناخته شده و سرشناس سینمای جهان در فیلم سینمایی ˝مرد ایرلندی˝ به کارگردانی ˝مارتین اسکورسیزی˝ را تایید کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از توقف فیلمبرداری پروژه سینمایی “مرد ایرلندی” (The Irishman) که در سال ۲۰۱۰ میلادی کلید خورده بود، “رابرت دنیرو” بازیگر اصلی این فیلم از آغاز ادامه فیلمبرداری این پروژه خبر داد.

بنابر این گزارش، پس از انتشار یافتن خبر آغاز ادامه فیلمبرداری این پروژه سینمایی، خبرهای نیز مبنی بر اضافه شدن “آل پاچینو” به لیست بازیگران این فیلم در بعضی رسانه‌ها انتشار یافت که در ابتدا بیشتر منتقدان و علاقه‌مندان سینما به آن به چشم یک شایعه نگاه می‌کردند اما با تایید این خبر از سوی “رابرت دنیرو”، یکی از رویاهای دوست‌داران سینما (حضور مثلث دنیرو – پاچینو – اسکورسیزی در یک فیلم) به حقیقت تبدیل شد.

فیلم “مرد ایرلندی” بر اساس کتابی به همین عنوان نوشته “چالز برندت” ساخته می‌شود و داستان آن دربارهٔ زندگی یک افسر بلندپایه نظامی جنگ جهانی دوم است که علاوه بر اینکه یک مقام بلند پایه نظامی است در عین حال به عنوان یک آدمکش حرفه‌ای با باندهای گانگستری نیز همکاری می‌کند.

به نوشته گاردین، “رابرت دنیرو” در این فیلم در نقش افسر بلندپایه نظامی و “آل پاچینو” در نقش کسی که می‌خواهد او را به قتل برساند، بازی می‌کند.

گفتنی است، “مارتین اسکورسیزی” در حال حاضر مشغول ساخت فیلم “گرگ وا‌استریت” با بازی “لئوناردو دیکاپریو” است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.