مجسمه‌های پوشیدنی به نمایش در می‌آید

۲۱ام بهمن ،

دومین نمایشگاه گروهی ˝زرک˝ با نمایش مجموعه‌ای از ˝مجسمه‌های پوشیدنی˝ این هفته در گالری ماه مهر برپا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عموم یگالری ماه مهر ، گروه «زرک» شامل شاگردان اولین دوره کارگاه‌های‌ جواهرسازی «پرویز تناولی» است که بیش از یک سال در مدرسه هنرهای تجسمی «ماه مهر» دوره‌های مختلف تئوریک و عملی را پشت سر نهاده و اولین نمایشگاه خود را آبان ماه سال قبل در گالری این موسسه برپا کردند.

گروه «زرک» تلاش دارد با ارایه تعریفی تازه از جواهرات، زیور آلات معاصر را همچون مجسمه‌های کوچکی که بدن انسان را محل ارایه خود قرار می‌دهند به مردم معرفی کند.

در دومین نمایشگاه گروهی «زرک»، مجسمه‌های پوشیدنی از سهراب ابراهیم، امیر موسوی زاده، سوسن مستوفی، روشنک رمضانی، نازمریم شیخها، حسنا اربابی، فریش البرزکوه، آتس‌سا خدایار، کوروش آمری، مهروز بلادی، آزاده جعفریان، سحر دوستار، سارا رزمی، لیلی طاهری، آناهیتا عناصری، سپیده نوری، آیدا قنایی، سهیلا ایلدار، سارا ویژه، سمیرا عینی، مریم طبایی، سوگل جمعدار، نیلوفر صالحی، نریمان نخجیری، آتنا اخوان، آزاده طبیبیان، مهسا خیرخواه، شبنم افرند، سمانه معیری و علی موسوی‌زاده ارائه می‌شود.

در این نمایشگاه آثار ارائه شده علاوه‌بر کیفیت هنری و ارزش خود به عنوان یک مجسمه، از جنبه کاربردی نیز برخوردارند و می‌توان از آن‌ها به عنوان زیورآلات تزیینی استفاده کرد و از این جهت عنوان مجسمه‌های پوشیدنی برای این آثار استفاده شده است.

بخشی از اعضای گروه «زرک» دی ماه امسال مجموعه‌ای از این مجسمه‌های پوشیدنی را با همراهی پرویز تناولی در نگارخانه دارالفنون کویت ارائه کردند. این نمایشگاه ۲۷ بهمن تا ۲۳ اسفند در گالری ماه مهر واقع در خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، شماره ۷ میزبان هنردوستان خواهد بود.

انتهای پیام /۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.