مجلس با تصویب تحریم‌های جدید آمادگی اعلام خروج از مذاکره با ۱+۵ را خواهد داشت

نایب‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: در صورت تصویب تحریم‌های جدید، مجلس آمادگی اعلام خروج ایران از مذاکره هسته‌ای با ۱+۵ را دارد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،به نقل از فارس اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره طرح برخی نمایندگان کنگره آمریکا برای تصویب تحریم‌های جدید علیه کشورمان، گفت: اگر کنگره آمریکا به سیاست‌های دولت خود پایبند نباشد و تحریم‌های جدید به تصویب برساند، مجلس آمادگی اعلام خروج ایران از مذاکره هسته‌ای با ۱+۵ را دارد.

وی از مقامات آمریکایی خواست به توافقات ژنو پایبند باشند و در همین زمینه تاکید کرد: کسانی که پای میز مذاکره می‌آیند به نمایندگی از دولت آمریکا در مذاکرات حضور می‌یابند لذا انتظار است همانطوری که همه بخش‌ها در جمهوری اسلامی ایران به حمایت از مذاکره‌‌کنندگان پرداختند، آمریکایی‌هایی نیز به مذاکره‌کنندگان خود احترام بگذارند.

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از اعضای ۱+۵ خواست افرادی را که پای میز مذاکره می‌فرستند را حمایت کرده و به آ‌نها اعتماد کنند، زیرا مذاکره با افراد فاقد اختیار و اعتماد امکان‌پذیر نیست.

جلیلی همچنین به مقامات ۵+۱ توصیه کرد که ضمن پایبند بودن به توافق‌نامه ژنو، مقامات آمریکایی را به عمل به تعهداتشان در قبال این مذاکرات دعوت کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.