مجلس نیاز به مدرس‌ها و مطهری‌ها دارد/ مدعیان ذوب در ولایت توان خود را برای حماسه اقتصادی بکار گیرند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۵/آذر/ – ۱۱:۴۰ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

پیرمؤذن در واکنش به اظهارات کریمی قدوسی:

خبرگزاری : عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان که خواستار بررسی مجدد اعتبارنامه علی مطهری شده بود، اظهار کرد: افرادی که ادعا دارند ذوب در ولایت هستند بهتر است توان خود را در خلق حماسه اقتصادی به‌کار گیرند.

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره اظهارات کریمی قدوسی که اعتبارنامه علی مطهری را به چالش کشیده و گفته بود این نماینده از ملت سیلی سیاسی می‌خورد، اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اظهارنظرهای خود از مصونیت قانونی برخوردارند و می‌توانند در تمام امور کشور در راستای ایفای نقش نمایندگی دخالت کند.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: بنده نمی‌دانم اظهارات کریمی قدوسی با چه نیتی بوده، اما به عنوان یک نماینده به آقای قدوسی می‌گویم که ما به تازگی سالگرد شهید مدرس را پشت سر گذاشتیم و در مجلس شورای اسلامی بر صندلی‌هایی جلوس کرده‌ایم که محل جلوس مدرس‌ها بوده است و درخواست امام (ره) و رهبری از وکلای ملت این بوده و هست که مدرس‌گونه عمل کنند و هر آنچه به نفع نظام و ملت است را بیان کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس، با بیان اینکه نمایندگان مورد وثوق مردم باید به دنبال تقویت وحدت ملی باشند، اظهار کرد: درخواست بررسی مجدد اعتبارنامه علی مطهری که از سوی این نماینده جبهه پایداری مطرح شده است با توجه به اختیارات نمایندگان، نشدنی است و درخواست غیرمنطقی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، با بیان اینکه «نمی‌دانم این چه داستان مسخره‌ای است که برخی نمایندگان به راه انداخته‌اند»، تصریح کرد: نمایندگان به جای آنکه دست یکدیگر را بگیرند و به فکر منافع ملت باشند، به پای هم آسیب می‌زنند و قصد فلج کردن یکدیگر را دارند.

پیرمؤذن، با تأکید بر اینکه “مجلس رکن رکین نظام است”، خاطرنشان کرد: وکلای ملت باید به سوگندی که در ابتدای دوره نمایندگی‌شان یادکردند پایبند باشند و منافع ملی و توسعه همه جانیه کشور را مد نظر بگیرند و فریادگر صدای مردم باشند.

این نماینده مردم در مجلس، اضافه کرد: «کریمی قدوسی که فکر می‌کند بیش از دیگران ذوب در ولایت است، بهتر است توان خود را برای ایجاد حماسه اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌کار بگیرد» و درخواست رهبری هم از ما همین است، ما در شرایطی هستیم که با خیل جوانان بیکار مواجهیم و نیاز به تعامل ملی داریم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی به مدرس‌ها و مطهری‌ها و کسانی‌که آزادانه می‌اندیشند نیاز دارد و خواست رهبری و مردم هم همین است.

به گزارش آنا، جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری هفته گذشته در سخنانی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج با اشاره به اظهارات علی مطهری در دانشگاه فردوسی مشهد، گفت: «پس از این اظهارات، به آقای مطهری گفتم با این مواضع از ملت سیلی سیاسی می‌خوری و مشکل شما این است که از خانه به مدرسه رفته‌ای و از مدرسه به دانشگاه و از دانشگاه به مجلس آمدی و از فراز و نشیب انقلاب چیزی را ندیدی و با اینکه از خانواده شهید هستی، بصیرت و تحلیل نداری.»

بر همین اساس جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری از مجلس خواست «اعتبارنامه علی مطهری» را به چالش بکشد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.