مجید سرسنگی از «دو آدم خجالتی» دیدن کرد

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۱۲:۱۳:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در تالار انتظامی خانه ی هنرمندان ایران؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مجید سرسنگی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل خانه ی هنرمندان ایران، یکشنبه شب با حضور در سالن استاد انتظامی خانه ی هنرمندان ایران از نمایش «دو آدم خجالتی» به کارگردانی «ارشام مودبیان» دیدن کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این دیدار مجید سرسنگی با حضور در پشت صحنه ی این کار از کارگردان، بازیگران و دیگر عوامل این  نمایش کمدی تقدیر کرد.
نمایش «دو آدم خجالتی» نوشته «اوژن لابیش» و ترجمه ی «داریوش مودبیان» است که کارگردانی آن را «ارشام مودبیان» به عهده گرفته است. این نمایش قصه ی جوانی است که به خواستگاری دختری آمده که سخت به او علاقه مند است، جوان و پدر دختر بسیار خجالتی هستند و برخوردهای این دو آدم خجالتی سبب خلق موقعیت های خنده آوری در این اثر می شود. در این نمایش کمدی که با استقبال خوب عموم و هنرمندان تئاتر روبرو بوده است بازیگرانی از جمله داریوش مودبیان، جواد نمکی، مونا فرجاد، محمد خداوردی و مهوش افشارپناه ایفای نقش می کنند.
گفتنی است این نمایش که تا پایان خرداد، هر روز ساعت ۲۰ به استثناء شنبه ها اجرا خواهد داشت تا به حال میزبان هنرمندانی از جمله بهزاد فراهانی،گلاب آدینه، قطب الدین صادقی، فهیمه رحیمی، شیرین بینا، الهام پاوه نژاد، نورا هاشمی، مهدی میامی، شبنم فرشادجو، فرناز رهنما، منیژه محامدی، محمد اسکندری، مهدی میامی، باقر صحرا رودی، جلیل فرجاد، مجید جعفری و … بوده است.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۲۱۳۳۳۰۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.