مجید درخشانی گروه موسیقی بانوان تشکیل داد/ انتشار یافتن آلبومی با صدای رحیم عدنانی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه موسیقی سنتی بانوان به همت آهنگساز و نوازنده برجسته کشورمان تاسیس شد.

مجید درخشانی؛ نوازنده تار و آهنگساز در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: به تازگی یک گروه سنتی موسیقی بانوان تاسیس کرده‌‎ایم که فعالیت‌های اصلی آن به زودی آغاز خواهد شد. خواننده این گروه یک خانم است و گروه کوچک کر نیز وی را همراهی خواهد کرد.

این آهنگساز گفت: از مدتها پیش در صدد تاسیس یک گروه بانوان بودیم که به همت دوستان موفق به انجام این کار شدیم. این گروه «ماه بانو» نام دارد و قرار است فعالیت های خود را در قالب کنسرت و آلبوم به صورت همخوانی منتشر کرده و در دسترس علاقه مندان قرار دهد.
وی که آلبومی را آماه انتشار یافتن دارد دربارهٔ آن اظهار کرد: تازهترین ساخته های من در قالب آلبوم آماده است و به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد. خواننده این آلبوم مجتبی عسکری از معدود خواننده هایی است که از صدای خوبی در عرصه موسیقی برخوردار است. وی همانطور که خود استاد شجریان نیز بارها گفته اند از بهترین شاگردان ایشان می باشند.

وی با اشاره به عمده فعالیت های دیگر خود تاکید کرد: با بسیاری از خوانندگان دیگر نیز همکاری‌های دیگری در قالب آهنگسازی و در جایگاه خواننده در دست انجام دارم که از این میان می‌توان به خواننده ای به نام رحیم عدنانی اشاره کرد. این خواننده از اهالی شهرکرد است و کار ساخت آلبوم تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

این نوازنده چیره دست تار ضمن همکاری خود با هنرمندان جوان از همکاری با یک اسپانسر برای انتشار یافتن آلبوم تازه خود خبر داد.

مجید درخشانی اخیرا در جشنواره چایکوفسکی مسکو اجرای کنسرت داشت.

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.