مجید ناظم پور با ˝مردی برای تمام فصول˝ می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم تازه مجید ناظم پور که در مراحل نهایی قرار دارد بعد از ایام محرم و صفر منتشر می‌شود.

مجید ناظم پور، خواننده و نوازنده عود در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یافتن یک اثر موسیقایی هستم که این اثر بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه افزود: همچنین قرار بود این اثر چندی پیش منتشر شود که به سبب ناتمام ماندن مراحل نهایی انتشار یافتن این آلبوم به بعد از ایام محرم و صفر موکول شد.

این نوازنده با اشاره به اینکه عنوان این آلبوم “مردی برای تمام فصول” است،خاطرنشان کرد: خوانندگی و نوازندگی این آلبوم به عهده خودم بوده است که این آلبوم از نظر آهنگسازی دارای فضای تازهی است و من در این اثر موسیقایی همزمان با نواختن ساز، قطعاتی را هم می خوانم.

ناظم پور در ادامه دربارهٔ این اثر تاکید کرد: این اثر موسیقایی شامل هشت قطعه است که در بعضی از قطعات این آلبوم از سازهای کوبه ای که در ایران کمتر استفاده می گردد مانند کاخون ، دهل ، تانبوری و….. استفاده شده است.

این خواننده در پایان گفت: همچنین قرار است بعد از انتشار یافتن این اثر موسیقایی به صحنه روم که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می یابد.

گفتنی است، مجید ناظم پور از سال ۱۳۷۰ نواختن عود را نزد حسن منوچهری آغاز کرد و در ادامه از محضرحسین بهروزی نیا و نیز اساتید عرب استفاده کرده است.

او تاکنون با گروه های چکاوک، نوا، حلاج، باربد و نیز گروه وزیری همکاری داشته است.

او همراه با گروه چکاوک سه آلبوم با نام های شال و مینا، روناک و یار آشنا را منتشر کرده است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.