محافظه کاران انگلیس تحقیر شدند

جام جم آنلاین: شمارش آرای انتخابات شوراها در انگلیس از پیروزی حزب کارگر با تفاوتی چشمگیر نسبت به آراء حزب حاکم حکایت دارد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از رسانه های خارجی، حزب کارگر موفق شده تاکنون بیش از ۶۰۰ کرسی در شوراهای محلی را از آن خود کند و تعداد کرسی های این حزب در شوراها به بیش از ۱۴۰۰ کرسی رسیده است.

تفاوت چشمگیر آرای کسب شده از سوی حزب کارگر برای حزب حاکم شکستی سنگین به شمار می رود اما دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا گفته است که تغییری در سیاست های اقتصادی خود نخواهد داد.

نخست وزیر بریتانیا گفت: موقعیت بسیار مشکلی است و پاسخهای راحتی وجود ندارد. آنچه ما باید انجام دهیم تصمیم گیری برای مقابله با بدهی، کسری بودجه و اقتصاد ورشکسته ایست که به ارث برده ایم. و ما این تصمیمات را اتخاذ خواهیم کرد و موظف هستیم اقدامات درستی برای کشورمان انجام دهیم.

محافظه کاران تاکنون بیش از ۳۵۰ کرسی را از دست داده اند. این بدترین نتیجه ای است که این حزب در ۱۲ سال گذشته در انتخابات به دست آورده است.

اد میلیبند، رهبر حزب کارگر خطاب به حزب حاکم گفت: آنها انگلیس را به سمت رکود اقتصادی کشانده اند. آنها مالیات را برای طبقه ثروتمند قطع کردند. مردم می گویند، از عملکرد این دولت راضی نیستیم . این دولت وعده تغییر داده بود اما همه چیز به جای بهتر بدتر می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.