محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

جام جم آنلاین: پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته (پنجم و ششم مرداد) را اعلام کرد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین از پایگاه پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم مرداد ماه)  را اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه پنجم مرداد الی ساعت ۲۴ روز جمعه ششم مرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

محور کرج – چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می باشد.

ب – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ششم مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه پنجم مرداد و ساعت شش الی ساعت ۲۴ روز جمعه ششم مرداد ماه از محور هراز ممنوع می باشد.

محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی ۲۴ روز جمعه ششم مرداد ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

محور زاهدان- زابل

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روز های پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم مرداد ماه) از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع می باشد.

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی یا امدادرسانی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.